Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | shield.in, shield.out | Sursă | FMI No Stress 2017 |
Autor | Baltatu Andrei | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.5 sec | Limită de memorie | 66048 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Shield: Underworld Ruler
Can you handle the zombies?
Te-ai gândit vreodată cum ar fi o apocalipsă cu zombie? Perfect, eşti în locul care trebuie!
Tu eşti Death, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul 'The Almighty Slasher'.
Se ştie ca arma ta preferată este double-scythe dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti scutul cu plasmă. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capătul stâng al scutului), iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime 1 şi lungime L. Zombi se află desupra ta, la nişte coloane de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de 1×1. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la linia 1 a intrat în scut (formal, dacă coloana sa este inclusă în intervalul curent al scutului [start, start + L - 1]).
Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dă-i bătaie!
Date de intrare
Fişierul de intrare shield.in va conţine pe prima linie N şi L, reprezentând numărul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe următoarele N linii se vor afla două numere L şi C reprezentând linia şi coloana unui zombie.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire shield.out va conţine pe prima linie un şir de K litere de forma L , R sau S care reprezintă în ce direcţie se va misca scutul in acea secundă. ( caracterul L va reprezenta o mişcare spre stânga, caracterul L va reprezenta o mişcare spre dreapta, iar caracterul S va reprezenta staţionarea pentru acel moment de timp)
Restricţii
- Coordonatele inamicilor se vor afla în intervalul [-106, 106]
- Lungimea scutului se va afla în intervalul [1, 106]
- Zombi se află întotdeauna pe linii cel puţin egale cu 2
- 1 ≤ N ≤ 105
- Este garantat ca există intotdeauna o soluţie
- Orice soluţie se punctează.
Exemplu
shield.in | shield.out |
---|---|
3 10 3 11 5 14 10 0 | RRRRLLLLL |