Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | shield.in, shield.out | Sursă | FMI No Stress 2017 |
Autor | Baltatu Andrei | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.5 sec | Limită de memorie | 66048 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Shield: Underworld Ruler
Te-ai gandit vreodata cum ar fi o apocalipsa cu zombie? Perfect, esti in locul care trebuie!
Tu esti Death, unul din cei patru calareti ai apocalipsei, iar task-ul tau este sa omori cati mai multi zombi pentru a-ti popula imperiul cu suflete. Fiind si un perfectionist vrei sa ii elimini pe toti pentru a nu-ti strica titlul 'The Almighty Slasher'.
Se stie ca arma ta preferata este 'double-scythe' dar ca sa fii mai optim trebuie sa folosesti scutul cu plasma. Sa impartim toata harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capatul stang al scutului), iar scutul are forma de dreptunghi de latime 1 si lungime X. Zombi se afla pe linii > 1 si niste coloane de start predefinite, acestia fiind reprezentati prin patratele de 1×1. Zombi se muta cu o linie mai jos cu o patratica pe secunda. Mutarile tale constau in mutarea scutului in stanga sau dreapta cu o patratica pe secunda. Un zombie va fi eliminat daca la momentul ajungerii la linia 1 a intrat in scut(coloana sa este inclusa in intervalul curent al scutului).
Trebuie sa afisezi o serie de miscari ale scutului astfel incat sa prinzi toti zombi! Dai bataie!
Date de intrare
Fişierul de intrare shield.in va contine pe prima linia N si X, reprezentand numarul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe urmatoarele N linii se vor afla doua numere L si C reprezentand linia si coloana unui zombie.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire shield.out va contine pe prima linie K, numarul de miscari folosite. Dupa urmeaza K linii de forma "left Y" sau "right Y" care reprezinta in ce directie si cat va fi mutat scutul. Suma Y-urilor trebuie sa fie egala cu linia maxima a unui zombie din input - 1. (left/right Y = scutul va fi mutat left/right cu o patratica pe secunda in urmatoarele Y secunde)
Restricţii
- Coordonatele inamicilor si lungimea scutului se vor afla intre [-109, 109]
- 1 ≤ N ≤ 105
Exemplu
shield.in | shield.out |
---|---|
3 10 3 11 5 14 10 0 | ss |
Explicaţie
...