Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | sao.in, sao.out | Sursă | Algoritmiada 2015 Runda Finala |
Autor | Eugenie Daniel Posdarascu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Sword Art Online
Dupa ce a intrat in noul joc: Sword Art Online, Kirito s-a decis sa isi masoare puterile in ultimul quest aparut. Initial, Kirito are un HP (viata) si K potiuni magice. El are de infruntat N monstrii foarte puternici. Din moment ce acesti monstrii sunt bossi la fiecare nivel din joc, Kirito este obligat sa se lupte cu cei N inamici in ordinea aparitiei lor (monstrul 1, monstrul 2, etc.). Pentru fiecare monstru Kirito stie cat HP pierde pentru a il omora. In lupta cu monstrul i pierde damagei HP. Kirito poate la un anumit moment sa foloseasca una din cele K potiuni pentru a distruge un monstru fara sa piarda viata. Ajutati-l pe Kirito sa alegea pe ce monstrii sa foloseasca cele K potiuni pentru a reusi sa omoare cat mai multi dintre inamicii sai (daca Kirito se bate cu un monstru si ajunge cu HP-ul 0 atunci automat moare si nu mai poate continua).
Date de intrare
Fişierul de intrare sao.in va contine pe prima linie 3 numere naturale N, K si HP. Pe linia 2 vor fi N elemente, elementul i reprezentand valoarea damagei
Date de ieşire
În fişierul de ieşire sao.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
sao.in | sao.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...