Pagini recente » Diferente pentru problema/snowball intre reviziile 3 si 4 | Atasamentele paginii Heroes of Might & Magic | Diferente pentru problema/lant intre reviziile 39 si 40 | Atasamentele paginii Flooow | Diferente pentru problema/rps intre reviziile 6 si 5
Diferente pentru
problema/rps intre reviziile
#6 si
#5
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
{*} Palma întinsă reprezintă hîrtia.
{*} Două degete întinse reprezintă foarfecele.
{*} Pumnul strîns reprezintă piatra.
!problema/rps?poza.jpg!
{*} Piatra bate foarfecele, foarfecele bat hîrtia, iar hîrtia bate piatra.
{*} În cazul în care ambii jucători fac aceeaşi alegere, runda se termină remiză.
La această ediţie a campionatului mondial organizatorii vor să evite pe cît posibil confruntările care se termină remiză. Drept urmare au decis ca orice meci să se joace în maximum $K$ runde: va fi declarat cîştigător primul jucător care reuşeşte să cîştige o rundă. Dacă în toate cele $K$ runde cei doi fac aceleaşi alegeri, atunci confruntarea dintre ei este declarată remiză. O victorie valorează $W$ puncte, o remiză $D$ puncte, iar o înfrîngere nu schimbă punctajul total al unui concurent. Sistemul de joc este sub formă de campionat, ceea ce înseamnă că Miruna se va înfrunta pe rînd cu toţi ceilalţi $N$ oncurenţi.
Spre deosebire de celelalte competiţii de ”Rock – Paper – Scissors” din lume, la acest campionat mondial jucătorii nu au voie să facă alegerile în mod aleator. În schimb, înainte de începutul campionatului, ei trebuie să prezinte juriului o serie de exact $K$ opţiuni pentru cele $K$ runde, urmînd ca în fiecare confruntare să facă aceleaşi alegeri. Practic, membrii juriului vor şti rezultatul oricărei confruntări încă dinaintea startului campionatului.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.