Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2013-10-25 18:59:48.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:rell.in, rell.outSursăInfoarena Monthly 2014, Runda 1
AutorMihai-Alexandru Dusmanu, Teodor PlopAdăugată deTeodor94Teodor Plop Teodor94
Timp execuţie pe test0.15 secLimită de memorie131072 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Rell's Report

In mirificul tinut al Padurii de Jad, eroul nostru Rell, are de infruntat ambuscada neasteptata a maimutelor. Orice maimuta are un numar de puncte de viata. Se considera ca o maimuta este infranta in momentul in care numarul punctelor ei de viata ajunge la 0.

Se stie ca eroul nostru are la dispozitie 3 abilitati pe care le poate folosi pentru a ataca o maimuta:

  • Abilitatea puternica care produce o dauna de A1 puncte de viata si are nevoie de T1 secunde pentru a se regenera.
  • Abilitatea mai puternica care produce o dauna de A2 puncte de viata si are nevoie de T2 secunde pentru a se regenera.
  • Abilitatea cea mai puternica care produce o dauna de A3 puncte de viata si are nevoie de T3 secunde pentru a se regenera.

De exemplu, daca Rell ataca o maimuta care are numarul de puncte de viata X in secunda T cu abilitatea puternica, acea maimuta va ramane cu max( X - A1, 0 ) puncte de viata, iar eroul nostru isi va mai putea folosi abilitatea puternica abia in secunda T + T1.

Toata lumea stie ca ratonii sunt niste creaturi foarte curioase din fire. De la aceasta regula nu face exceptie nici ratonul nostru, pe nume Socks. Acesta ii pune lui Rell Q intrebari in felul urmator:

  • Care este timpul minim in care poti omori o maimuta care are X puncte de viata, stiind ca in momentul in care batalia incepe, abilitatea puternica are nevoie de A secunde pentru a se regenera, abilitatea puternica mai are nevoie de B secunde pentru a se regenera, iar abilitatea cea mai puternica are nevoie de C secunde pentru a se regenera?

Date de intrare

Fişierul de intrare rell.in contine pe prima linie numerele naturale A1, A2, A3, separate prin care un spatiu. Pe cea de-a doua linie se vor gasi numerele naturale T1, T2, T3, separate prin cate un spatiu. Pe cea de-a treia linie se afla numarul Q. Pe fiecare dintre urmatoarele Q linii se afla cate 4 numere naturale, X, A, B, C, avand semnificatia din enunt.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire rell.out se vor gasi Q linii, fiecare linie i continand un singur numar, reprezentand raspunsul la intrebarea cu numarul i, pusa de Socks.

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...
  • Atentie! Rell poate folosi maxim o abilitate pe secunda.

Exemplu

rell.inrell.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?