Diferente pentru problema/rell intre reviziile #31 si #35

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* Care este timpul minim in care poti infrange o maimuta care are $X$ puncte de viata?
Pentru a isi dovedi maiestria in artele martiale, Rell va face tot posibilul ca la finalul bataliei, pe langa recordul de timp minim pe care va trebui sa il raporteze lui Socks, si suma $A1 * K1 + A2 * K2 + A3 * K3$ sa fie minima, unde $Ki$ este numarul de secunde necesare pentru abilitatea $i$ sa se regenereze din momentul in care maimuta este infranta.
 
De exemplu, să spunem ca Rell are $3$ abilităţi, care au $3 5 7$ puncte de daună şi $4 2 5$ timp de refacere. Să spunem că, folosind abilităţile într-o anumită ordine, în momentul în care maimuţa este înfrântă, Rell mai are nevoie de $1$ secundă de refacere pentru abilitatea $1$, $0$ pentru abilitatea $2$ şi $3$ pentru abilitatea $3$. Deci, vom avea $K1 = 1, K2 = 0, K3 = 3$.
Pentru a isi dovedi maiestria in artele martiale, Rell va face tot posibilul ca la finalul bataliei, pe langa recordul de timp minim pe care va trebui sa il raporteze lui Socks, si suma $A1 * K1 + A2 * K2 + A3 * K3$ sa fie minima, unde $Ki$ este numarul de secunde necesare *rămase* pentru abilitatea $i$ sa se regenereze *din momentul in care maimuta este infranta*.
Raspundeti la intrebarile lui Socks! Pentru fiecare intrebare, afisati timpul minim in care Rell poate infrange maimuta, iar din toate modalitatile prin care Rell poate obtine acest timp minim, gasiti modalitatea cu suma $A1 * K1 + A2 * K2 + A3 * K3$ minima, si afisati-o!
_**Upon completion of this quest you will gain: 100 points**_
_**Upon completion of this quest you will gain: 100 points of experience**_
h2. Date de intrare
11 6
|
h3. Explicaţie
 
Pentru o maimuţă care are $1$ punct de viaţă, Rell are $3$ modalităţi de a o doborî în timpul minim de 1 secundă:
 
* Acesta va folosi abilitatea cea mai puternică. În momentul în care maimuţa va fi doborâtă, vom avea: $K1 = 0, K2 = 0, K3 = 3$.
* Acesta va folosi abilitatea mai puternică. În momentul în care maimuţa va fi doborâtă, vom avea: $K1 = 0, K2 = 2, K3 = 0$.
* Acesta va folosi abilitatea puternică. În momentul în care maimuţa va fi doborâtă, vom avea: $K1 = 1, K2 = 0, K3 = 0$.
 
Rell va alege a treia varianta pentru că suma obţinută astfel este minimă.
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="rell") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
9556