Diferente pentru problema/rell intre reviziile #26 si #35

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* Care este timpul minim in care poti infrange o maimuta care are $X$ puncte de viata?
Pentru a isi dovedi maiestria in artele martiale, Rell va face tot posibilul ca la finalul bataliei, pe langa recordul de timp minim pe care va trebui sa il raporteze lui Socks, si suma $A1 * K1 + A2 * K2 + A3 * K3$ sa fie minima, unde $Ki$ este numarul de secunde necesare pentru abilitatea $i$ sa se regenereze din momentul in care maimuta este infranta.
Pentru a isi dovedi maiestria in artele martiale, Rell va face tot posibilul ca la finalul bataliei, pe langa recordul de timp minim pe care va trebui sa il raporteze lui Socks, si suma $A1 * K1 + A2 * K2 + A3 * K3$ sa fie minima, unde $Ki$ este numarul de secunde necesare *rămase* pentru abilitatea $i$ sa se regenereze *din momentul in care maimuta este infranta*.
Raspundeti la intrebarile lui Socks! Pentru fiecare intrebare, afisati timpul minim in care Rell poate infrange maimuta, iar din toate modalitatile prin care Rell poate obtine acest timp minim, gasiti modalitatea cu suma $A1 * K1 + A2 * K2 + A3 * K3$ minima, si afisati-o!
_**Upon completion of this quest you will gain: 100 points of experience**_
 
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $rell.in$ contine pe prima linie numerele naturale $A1, A2, A3$, separate prin care un spatiu. Pe cea de-a doua linie se vor gasi numerele naturale $T1, T2, T3$, separate prin cate un spatiu. Pe cea de-a treia linie se afla numarul $Q$. Pe fiecare dintre urmatoarele $Q$ linii se afla un singur numar natural $X$, cu semnificatia din enunt.
* $1 ≤ T1, T2, T3 ≤ 50$
* $1 ≤ Q ≤ 100$
* $1 ≤ X ≤ 100$
* $Rell nu poate folosi mai multe abilităţi în acelaşi timp!$
h2. Exemplu
h3. Explicaţie
...
Pentru o maimuţă care are $1$ punct de viaţă, Rell are $3$ modalităţi de a o doborî în timpul minim de 1 secundă:
 
* Acesta va folosi abilitatea cea mai puternică. În momentul în care maimuţa va fi doborâtă, vom avea: $K1 = 0, K2 = 0, K3 = 3$.
* Acesta va folosi abilitatea mai puternică. În momentul în care maimuţa va fi doborâtă, vom avea: $K1 = 0, K2 = 2, K3 = 0$.
* Acesta va folosi abilitatea puternică. În momentul în care maimuţa va fi doborâtă, vom avea: $K1 = 1, K2 = 0, K3 = 0$.
 
Rell va alege a treia varianta pentru că suma obţinută astfel este minimă.
== include(page="template/taskfooter" task_id="rell") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
9556