Diferente pentru problema/rell intre reviziile #23 si #24

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* Abilitatea mai puternica care produce o dauna de $A2$ puncte de viata si are nevoie de $T2$ secunde pentru a se regenera.
* Abilitatea cea mai puternica care produce o dauna de $A3$ puncte de viata si are nevoie de $T3$ secunde pentru a se regenera.
h4. Fiecare abilitate a eroului are un timp de pregatire de 1 secunda. De exemplu, daca Rell foloseste abilitatea puternica in secunda $T$, aceasta va provoca o dauna de $A1$ puncte de viata in secunda $T + 1$. Mai precis, daca Rell ataca o maimuta care are numarul de puncte de viata $X$ in secunda $T$ cu abilitatea puternica, in secunda $T + 1$, acea maimuta va ramane cu $max( X - A1, 0 )$ puncte de viata, iar eroul nostru isi va mai putea folosi abilitatea puternica abia in secunda $T + T1 + 1$.
h4. Fiecare abilitate a eroului are un timp de pregatire de 1 secunda. De exemplu, daca Rell foloseste abilitatea puternica in secunda $T$, aceasta va provoca o dauna de $A1$ puncte de viata in secunda $T + 1$. Mai precis, daca Rell ataca o maimuta care are numarul de puncte de viata $X$ in secunda $T$ cu abilitatea puternica, acea maimuta va ramane cu $max( X - A1, 0 )$ puncte de viata in secunda $T + 1$, iar eroul nostru isi va mai putea folosi abilitatea puternica abia in secunda $T + T1 + 1$.
Toata lumea stie ca ratonii sunt niste creaturi foarte curioase din fire. De la aceasta regula nu face exceptie nici ratonul nostru, pe nume Socks. Acesta ii pune lui Rell $Q$ intrebari in felul urmator:

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.