Diferente pentru problema/randuri intre reviziile #2 si #14

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="randuri") ==
Andrei, un tanar cu un real talent literar, va recita la urmatoarea întalnire a cenaclului literar ultimul sau poem. O singura problema are Andrei: poemul are prea multe randuri si este constient ca nimeni nu va avea rabdare
sa-l asculte pana la capat. Pentru ca nu mai are timp sa-l rescrie, Andrei s-a hotarat sa elimine randuri din poem. Totusi, nu va elimina randuri la întamplare, ci le va alege astfel încat valoarea artistica a poemului sa nu se diminueze. Dupa îndelungi framantari, poetul a descoperit criteriul de eliminare: un rand se poate elimina doar daca imediat înaintea sa se afla un rand (sa-l notam p), iar imediat dupa el se afla un alt rand (sa-l notam u) astfel încat randurile p si u au muzicalitatea strict mai mare decat 6. Nu întrebati de ce 6, doar Andrei stie de ce.
Ce întelege poetul prin muzicalitatea a doua randuri ?
Fie randurile: alinuta­ este acasa si alin merge cu noi. Muzicalitatea este egala cu 9, adica exact numarul caracterelor subliniate: alin ee c . Asadar, muzicalitatea reprezinta dimensiunea celei mai lungi succesiuni formata din caractere ce apar în ordinea din succesiune atat în primul rand, cat si în cel de al doilea, pe pozitii nu neaparat consecutive.
Astfel, randul care este precedat, respectiv urmat de acestea doua poate fi eliminat, pentru ca  9>6. Evident, daca eliminam randul existent între p si u, randurile p si u devin consecutive.
Andrei, un tanar cu un real talent literar, va recita la urmatoarea intalnire a cenaclului literar ultimul sau poem. O singura problema are Andrei: poemul are prea multe randuri si este constient ca nimeni nu va avea rabdare sa-l asculte pana la capat. Pentru ca nu mai are timp sa-l rescrie, Andrei s-a hotarat sa elimine randuri din poem. Totusi, nu va elimina randuri la intamplare, ci le va alege astfel incat valoarea artistica a poemului sa nu se diminueze. Dupa indelungi framantari, poetul a descoperit criteriul de eliminare: un rand se poate elimina doar daca imediat inaintea sa se afla un rand (sa-l notam {$p$}), iar imediat dupa el se afla un alt rand (sa-l notam {$u$}) astfel incat randurile $p$ si $u$ au muzicalitatea strict mai mare decat {$6$}. Nu intrebati de ce {$6$}, doar Andrei stie de ce.
 
Ce intelege poetul prin muzicalitatea a doua randuri ?
Fie randurile: {${+alin+}uta{+{@ @}e+}st{+e{@ @}+} a{+c+}asa$} si {${+alin{@ @}+}m{+e+}rg{+e{@ @}c+}u noi$}. Muzicalitatea este egala cu {$9$}, adica exact numarul caracterelor subliniate: {$alin ee c$}. Asadar, muzicalitatea reprezinta dimensiunea celei mai lungi succesiuni formata din caractere ce apar in ordinea din succesiune atat in primul rand, cat si in cel de al doilea, pe pozitii nu neaparat consecutive.
Astfel, randul care este precedat, respectiv urmat de acestea doua poate fi eliminat, pentru ca  {$9>6$}. Evident, daca eliminam randul existent intre $p$ si {$u$}, randurile $p$ si $u$ devin consecutive.
h2. Cerinta
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare randuri.in contine randurile poemului, cate unul pe linie.
Fisierul de intrare $randuri.in$ contine randurile poemului, cate unul pe linie.
h2. Date de iesire
Fisierul de iesire randuri.out va contine o singura linie pe care va fi scris numarul maxim de randuri care pot fi eliminate, respectand criteriul stabilit de poet.
Fisierul de iesire $randuri.out$ va contine o singura linie pe care va fi scris numarul maxim de randuri care pot fi eliminate, respectand criteriul stabilit de poet.
h2. Restrictii
* Randurile sunt formate din maxim 100 caractere cu codul ASCII < 127.
* Randurile sunt formate din maxim $100$ caractere cu codul ASCII < {$127$}.
* Nu exista randuri goale.
* Fisierul de intrare contine cel mult 100 de randuri.
* Orice linie din fisierul de intrare se termina cu marcajul de sfarsit de linie (newline).
* Caracterul newline nu va fi va fi considerat ca facand parte din rand.
* Fisierul de intrare contine cel mult $100$ de randuri.
* Orice linie din fisierul de intrare se termina cu marcajul de sfarsit de linie ({@newline@}).
* Caracterul {@newline@} nu va fi va fi considerat ca facand parte din rand.
h2. Exemplu
h3. Explicatie
Muzicalitatea randurilor:
Te-nalta pana-n nori
Tot mai departe
este 7 (vezi caracterele subliniate).
{${+T+}e-nal{+ta{@ @}pa+}na-n no{+r+}i$}
{${+T+}o{+t+} m{+a+}i{+&nbsp;+}de{+par+}te$}
este {$7$} (vezi caracterele subliniate).
Prin urmare poate fi eliminat randul
Tot mai sus,
{$Tot mai sus,$}
Dupa eliminarea acestui rand,  obtinem:
Te-nalta pana-n nori
Tot mai departe
Ca siragul de cocori
{$Te-nalta pana-n nori$}
{$Tot mai departe$}
{$Ca siragul de cocori$}
Muzicalitatea randurilor:
Te-nalta pana-n nori
Ca siragul de cocori
este 7. Prin urmare, se poate elimina si randul:
Tot mai departe
{$Te-n{+al+}ta{+&nbsp;+}pana-n{+&nbsp;+}n{+ori+}$}
{$Ca sir{+a+}gu{+l+}{+&nbsp;+}de{+&nbsp;+}coc{+ori+}$}
este {$7$}. Prin urmare, se poate elimina si randul:
{$Tot mai departe$}
== include(page="template/taskfooter" task_id="randuri") ==
== SmfTopic(topic_id="...") ==
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
1834