Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2008-03-07 09:47:09.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:puzzle.in, puzzle.outSursăBaraj 2008 gimnaziu
AutorLivia TocaAdăugată deraduzerRadu Zernoveanu raduzer
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie4736 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Puzzle

Unul dintre jocurile preferate ale lui Temistocle este un puzzle în care el are la dispoziţie un cuvânt, fiecare literă a acestuia fiind scrisă pe câte o plăcuţă. Iniţial, toate plăcuţele sunt amestecate şi aşezate într-o ordine oarecare pe un suport liniar, poziţiile plăcuţelor fiind numerotate de la stânga la dreapta, începând cu 1.
Dacă se alege o plăcuţă drept pivot, se obÅ£in două grupe: 
* grupa 1 - formată din toate plăcuţele din stânga plăcuţei-pivot, inclusiv aceasta;
* grupa 2 - formată din toate plăcuţele din dreapta plăcuţei-pivot, fără aceasta.
După alegerea plăcuţei-pivot, toate plăcuţele din grupa 1, dacă există, se deplasează circular spre stânga cu exact o poziţie, iar toate plăcuţele din grupa 2, dacă există, se deplasează circular spre dreapta, cu exact o poziţie, ca în figura de mai jos, după care plăcuţele se renumerotează, de la stânga la dreapta, începând cu 1.

Scopul jocului este ca prin alegerea unui şir potrivit de plăcuţe-pivot să se obţină o aşezare a plăcuţelor, astfel încât cuvântul format din literele scrise pe acestea, de la stânga la dreapta, să fie identic cu cuvântul corect.

Date de intrare

In fisierul de intrare puzzle.in se află
* pe prima linie, cuvântul corect;
* pe a doua linie, cuvântul format prin aşezarea iniţială a plăcuţelor.

Date de iesire

In fisierul de iesire puzzle.out se vor scrie, separate prin câte un spaţiu, numerele naturale, reprezentând poziţiile plăcuţelor-pivot, în ordinea alegerii lor. Şirul se încheie cu numărul 0, care nu corespunde niciunei plăcuţe, ci reprezintă finalul jocului.

Restrictii

  • Fiecare cuvant are cel mult 250 de litere.
  • Dacă există mai multe soluÅ£ii, se va furniza una singură, nu neapărat optimă.

Exemplu

puzzle.inpuzzle.out
abc
bac
2 0
abcabc
aabbcc
6 2 2 0
xyz
xyz
0

Explicatie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?