Diferente pentru problema/puzzle intre reviziile #1 si #18

Diferente intre titluri:

puzzle
Puzzle

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="puzzle") ==
Poveste si cerinta...
Unul dintre jocurile preferate ale lui Temistocle este un puzzle In care el are la dispozitie un cuvant, fiecare litera a acestuia fiind scrisa pe cate o placuta. Initial, toate placutele sunt amestecate si asezate intr-o ordine oarecare pe un suport liniar, pozitiile placutelor fiind numerotate de la stanga la dreapta, incepand cu $1$.
Daca se alege o placuta drept pivot, se obtin doua grupe:
 
* grupa **1** - formata din toate placutele din stanga placutei-pivot, inclusiv aceasta;
* grupa **2** - formata din toate placutele din dreapta placutei-pivot, fara aceasta.
 
Dupa alegerea placutei-pivot, toate placutele din grupa $1$, daca exista, se deplaseaza circular spre stanga cu exact o pozitie, iar toate placutele din grupa $2$, daca exista, se deplaseaza circular spre dreapta, cu exact o pozitie, ca in figura de mai jos, dupa care placutele se renumeroteaza, de la stanga la dreapta, incepand cu $1$.
 
!problema/puzzle?pivot.jpg!
 
Scopul jocului este ca prin alegerea unui sir potrivit de placute-pivot sa se obtina o asezare a placutelor, astfel incat cuvantul format din literele scrise pe acestea, de la stanga la dreapta, sa fie identic cu cuvantul corect.
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare $puzzle.in$ ...
In fisierul de intrare $puzzle.in$ se afla
 
* pe prima linie, cuvantul corect;
* pe a doua linie, cuvantul format prin asezarea initiala a placutelor.
 
h2. Date de iesire
In fisierul de iesire $puzzle.out$ ...
In fisierul de iesire $puzzle.out$ se vor scrie, separate prin cate un spatiu, numerele naturale, reprezentand pozitiile placutelor-pivot, in ordinea alegerii lor. sirul se incheie cu numarul $0$, care nu corespunde niciunei placute, ci reprezinta finalul jocului.
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* Fiecare cuvant are cel mult $250$ de litere.
* Daca exista mai multe solutii, se va furniza una singura, nu neaparat optima, ce contine cel mult $80.000$ de mutari.
h2. Exemplu
table(example). |_. puzzle.in |_. puzzle.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| abc
  bac
| 2 0
|
| abcabc
  aabbcc
| 6 2 2 0
|
|xyz
 xyz
| 0
|
h3. Explicatie
...
Exemplul 1:
pivot - $2$
ba | c -> ab | c
 
Exemplul 2:
pivot - $6$
aabbcc | -> abbcca |
pivot - $2$
ab | bcca -> ba | abcc
pivot - $2$
ba | abcc -> ab | cabc
 
Exemplul 3:
Cuvantul corespunzator placutelor este cel corect.
== include(page="template/taskfooter" task_id="puzzle") ==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
2809