Diferente pentru problema/pudge intre reviziile #6 si #7

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="pudge") ==
Pudge este pozitionat in punctul (X,Y) in plan si are un hook de latime D+1 (D e par).
Acesta poate arunca hook-ul in orice punct intreg X0 pe axa Ox; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal cu lungimea segmentului format de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul.
Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie Pi si are o viteza constanta Vi pe unitate de timp (daca Vi e pozitiv acesta se misca spre +infinit, si daca e negativ se misca spre -infinit).
Daca pudge arunca hook-ul in punctul X0, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X0-d/2,X0+d/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Acesta poate arunca hook-ul in orice punct intreg X{~0~} pe axa Ox; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal cu lungimea segmentului format de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul.
Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie P{~i~} si are o viteza constanta V{~i~} pe unitate de timp (daca V{~i~} e pozitiv acesta se misca spre +infinit, si daca e negativ se misca spre -infinit).
Daca pudge arunca hook-ul in punctul X{~0~}, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X{~0~}-d/2,X{~0~}+d/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Calculati numarul maxim de inamici pe care ii poate prinde pudge dintr-o aruncare a hook-ului.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $pudge.in$ contine pe prima linie X, Y, D si N, care semnifica numarul de inamici.
Urmeaza N linii, fiecare avand 2 numere Pi, pozitia initiala a inamicului, si Vi, viteaza acestuia.
Urmeaza N linii, fiecare avand 2 numere P{~i~}, pozitia initiala a inamicului, si V{~i~}, viteaza acestuia.
h2. Date de ieşire
* 1 <= N <= 100.000
* 0 <= X, Y, X0 <= 10^8^
* 0 <= Pi <= 10^8^, -10 <= Vi <= 10, pentru fiecare inamic.
* Pentru 20% din punctaj Vi = 0 pentru toti inamicii si 0 <= X, Y, X0, Pi <= 10^6^.
* Pentru alte 20% din punctaj 1 <= N <= 1000 si 0 <= X, Y, X0, Pi <= 1000.
* Pentru alte 40% din punctaj 0 <= X, Y, X0, Pi <= 10^6^.
* 0 <= P{~i~} <= 10^8^, -10 <= V{~i~} <= 10, pentru fiecare inamic.
* Pentru 20% din punctaj V{~i~} = 0 pentru toti inamicii si 0 <= X, Y, X{~0~}, Pi <= 10^6^.
* Pentru alte 20% din punctaj 1 <= N <= 1000 si 0 <= X, Y, X{~0~}, P{~i~} <= 1000.
* Pentru alte 40% din punctaj 0 <= X, Y, X{~0~}, P{~i~} <= 10^6^.
* Pentru alte 20% din punctaj restrictiile initiale.
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.