Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru problema/pudge intre reviziile #41 si #4
Diferente intre titluri:
Pudge
pudge
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="pudge") ==
Pudge este pozitionat in punctul (X,Y) in plan si are un hook de latime D (D e par). Acesta poate arunca hook-ul in orice punct(X{~0~}, 0), 0 <= X{~0~} <= Xintreg; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal culungimeasegmentului format de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul. Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie P{~i~}si are o viteza constanta V{~i~}pe unitate de timp (totiinamiciise misca pe axaOxspre+infinit). Daca pudge arunca hook-ul in punctul X{~0~}, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X{~0~}-D/2,X{~0~}+D/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Pudge este pozitionat in punctul (X,Y) in plan si are un hook de latime D+1 (D e par). Acesta poate arunca hook-ul in orice punct intreg X0 pe axa Ox; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal cu distanta dreptei formata de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul. Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie Pi si are o viteza constanta Vi pe unitate de timp (daca Vi e pozitiv acesta se misca spre +infinit, si daca e negativ se misca spre -infinit). Daca pudge arunca hook-ul in punctul X0, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X0-d/2,X0+d/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Calculati numarul maxim de inamici pe care ii poate prinde pudge dintr-o aruncare a hook-ului. h2. Date de intrare Fişierul de intrare $pudge.in$ contine pe prima linie X, Y, D si N, care semnifica numarul de inamici.
Urmeaza N linii, fiecare avand 2 numere P{~i~}, pozitia initiala a inamicului, si V{~i~}, viteaza acestuia.
Urmeaza N linii, fiecare avand 2 numere Pi, pozitia initiala a inamicului, si Vi, viteaza acestuia.
h2. Date de ieşire
h2. Restricţii
* $1$ <= N <= $100.000$ * $0$ <= X, Y, D <= $10^8^$, numere intregi * $0$ <= P{~i~} <= $10^8^$ intreg, $0$ <= V{~i~} <= $10$ intreg, pentru fiecare inamic. * 0 <= $X{~0~}$ <= X * Pudge arunca hook-ul la $momentul 0$. * Pentru $20%$ din punctaj V{~i~} = $0$ pentru toti inamicii si $0$ <= X, Y, D, P{~i~} <= $10^6^$. * Pentru alte $20%$ din punctaj $1$ <= N <= 1000 si 0 <= X, Y, D, P{~i~} <= $1000$. * Pentru alte $40%$ din punctaj $0$ <= X, Y, D, P{~i~} <= $10^6^$. * Pentru alte $20%$ din punctaj restrictiile initiale.
* 1 <= N <= 100.000. * 0 <= X, Y, X0 <= 10^8. * 0 <= Pi <= 10^8, -10 <= Vi <= 10, pentru fiecare inamic. * Pentru 20% din punctaj Vi = 0 pentru toti inamicii si 0 <= X, Y, X0, Pi <= 10^6. * Pentru alte 20% din punctaj 1 <= N <= 1000 si 0 <= X, Y, X0, Pi <= 1000. * Pentru alte 40% din punctaj 0 <= X, Y, X0, Pi <= 10^6. * Pentru alte 20% din punctaj restrictiile initiale.
h2. Exemplu table(example). |_. pudge.in |_. pudge.out |
| 10 2 4 5 12 1 2 2 7 0 4 1 3 4 | 3 | | 100 5 20 6 15 1 50 0 20 2 70 1 50 5 30 2 | 2
| This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines.
| h3. Explicaţie
Pentru primul exemplu: Pudge poate arunca hook-ul in punctul 8 pentru a prinde 3 inamici. Hook-ul va ajunge pe axa Ox in punctul 8 la timpul <tex> \sqrt{8} </tex>.
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="pudge") ==