Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru problema/pudge intre reviziile #13 si #41
Diferente intre titluri:
pudge
Pudge
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="pudge") ==
Pudge este pozitionat in punctul (X,Y) in plan si are un hook de latime D+1(D e par). Acesta poate arunca hook-ul in orice punctintregX{~0~}, 0 <= X{~0~} <= X; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal cu lungimea segmentului format de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul. Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie P{~i~} si are o viteza constanta V{~i~} pe unitate de timp (toti inamicii se misca spre +infinit). Daca pudge arunca hook-ul in punctul X{~0~}, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X{~0~}-D/2,X{~0~}+D/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Pudge este pozitionat in punctul (X,Y) in plan si are un hook de latime D (D e par). Acesta poate arunca hook-ul in orice punct (X{~0~}, 0), 0 <= X{~0~} <= X intreg; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal cu lungimea segmentului format de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul. Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie P{~i~} si are o viteza constanta V{~i~} pe unitate de timp (toti inamicii se misca pe axa Ox spre +infinit). Daca pudge arunca hook-ul in punctul X{~0~}, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X{~0~}-D/2, X{~0~}+D/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Calculati numarul maxim de inamici pe care ii poate prinde pudge dintr-o aruncare a hook-ului. h2. Date de intrare
h2. Restricţii
* 1 <= N <= 100.000 * 0 <= X, Y, D <= 10^8^ * 0 <= P{~i~} <= 10^8^, 0 <= V{~i~} <= 10, pentru fiecare inamic. * {* 0 <= X{~0~} <= X *} * Pentru 20% din punctaj V{~i~} = 0 pentru toti inamicii si 0 <= X, Y, D, P{~i~} <= 10^6^. * Pentru alte 20% din punctaj 1 <= N <= 1000 si 0 <= X, Y, D, P{~i~} <= 1000. * Pentru alte 40% din punctaj 0 <= X, Y, D, P{~i~} <= 10^6^. * Pentru alte 20% din punctaj restrictiile initiale.
* $1$ <= N <= $100.000$ * $0$ <= X, Y, D <= $10^8^$, numere intregi * $0$ <= P{~i~} <= $10^8^$ intreg, $0$ <= V{~i~} <= $10$ intreg, pentru fiecare inamic. * 0 <= $X{~0~}$ <= X * Pudge arunca hook-ul la $momentul 0$. * Pentru $20%$ din punctaj V{~i~} = $0$ pentru toti inamicii si $0$ <= X, Y, D, P{~i~} <= $10^6^$. * Pentru alte $20%$ din punctaj $1$ <= N <= 1000 si 0 <= X, Y, D, P{~i~} <= $1000$. * Pentru alte $40%$ din punctaj $0$ <= X, Y, D, P{~i~} <= $10^6^$. * Pentru alte $20%$ din punctaj restrictiile initiale.
h2. Exemplu table(example). |_. pudge.in |_. pudge.out |
| This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines.
| 10 2 4 5 12 1 2 2 7 0 4 1 3 4 | 3 | | 100 5 20 6 15 1 50 0 20 2 70 1 50 5 30 2 | 2
| h3. Explicaţie
...
Pentru primul exemplu: Pudge poate arunca hook-ul in punctul 8 pentru a prinde 3 inamici. Hook-ul va ajunge pe axa Ox in punctul 8 la timpul <tex> \sqrt{8} </tex>.
== include(page="template/taskfooter" task_id="pudge") ==