Diferente pentru problema/politia intre reviziile #7 si #8

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Date de intrare
Pe prima linie din fişierul de intrare $politia.in$ se află $5$ numere întregi separate prin spaţii: $N{~S~}$ $N{~I~}$ $M$ $R$ $C$. Pe următoarele $2$ * $N{~S~}$ linii se găsesc descrierile absolvenţilor şoferi. Primul element de pe linia $2$ * $i$ $(1 ≤ i ≤ NS)$ este $L{~i{~M~}~}$, numărul maşinilor pe care al $i$-lea absolvent şofer ştie să le folosească, urmat de $L{~i{~M~}~}$ numere care reprezintă indicii maşinilor pe care acesta ştie să le folosească. Pe linia $2 * i + 1$ $( 1 ≤ i ≤ N{~S~})$ se află $L{~i{~R~}~}$, numărul echipamentelor radio pe care al $i$-lea absolvent şofer ştie să le folosească, urmat de $L{~i{~R~}~}$ numere, reprezentând indicii echipamentelor radio pe care absolventul şofer ştie să le folosească. Pe următoarele $2 * N{~I~}$ linii se găsesc descrierile absolvenţilor itişti, într-o manieră asemănătoare. Pe liniile $2 * N{~S~} + 2 * i$ $(1 ≤ i ≤ N{~I~})$ se găseşte lista echipamentelor radio pe care al $i$-lea absolvent itist ştie să le folosească şi pe liniile $2 * N{~S~} + 2 * i + 1$ se găseşte lista computerelor pe care al $i$-lea absolvent itist ştie să le folosească.
Pe prima linie din fişierul de intrare $politia.in$ se află $5$ numere întregi separate prin spaţii: $N{~S~}$ $N{~I~}$ $M$ $R$ $C$. Pe următoarele $2$ * $N{~S~}$ linii se găsesc descrierile absolvenţilor şoferi. Primul element de pe linia $2$ * $i$ $(1 ≤ i ≤ N{~S~})$ este $L{~i{~M~}~}$, numărul maşinilor pe care al $i$-lea absolvent şofer ştie să le folosească, urmat de $L{~i{~M~}~}$ numere care reprezintă indicii maşinilor pe care acesta ştie să le folosească. Pe linia $2 * i + 1$ $( 1 ≤ i ≤ N{~S~})$ se află $L{~i{~R~}~}$, numărul echipamentelor radio pe care al $i$-lea absolvent şofer ştie să le folosească, urmat de $L{~i{~R~}~}$ numere, reprezentând indicii echipamentelor radio pe care absolventul şofer ştie să le folosească. Pe următoarele $2 * N{~I~}$ linii se găsesc descrierile absolvenţilor itişti, într-o manieră asemănătoare. Pe liniile $2 * N{~S~} + 2 * i$ $(1 ≤ i ≤ N{~I~})$ se găseşte lista echipamentelor radio pe care al $i$-lea absolvent itist ştie să le folosească şi pe liniile $2 * N{~S~} + 2 * i + 1$ se găseşte lista computerelor pe care al $i$-lea absolvent itist ştie să le folosească.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $politia.out$ ...
În fişierul de ieşire $politia.out$ se va scrie o singură valoare, reprezentând numărul maxim de echipaje care se pot forma.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* Un echipaj este format din $2$ poliţişti: unul şofer, celălalt itist şi $3$ echipamente: o maşină, un echipament radio şi un computer.
* O maşină, un echipament radio sau un computer nu pot fi folosite pentru a forma $2$ echipaje diferite.
* Intr-un echipaj atat soferul cat si itistul trebuie sa stie sa foloseasca acelasi radio. $
* $ 1 ≤ N{~S~}, N{~I~}, M, R, C ≤ 200 $
* $ 0 ≤ L{~i{~M~}~} ≤ M $
* $ 0 ≤ L{~i{~R~}~} ≤ R $
* $ 0 ≤ L{~i{~C~}~} ≤ C $
 
h2. Exemplu
table(example). |_. politia.in |_. politia.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 2 3 2 4 2
  1 1
  2 1 2
  2 1 2
  2 3 4
  1 1
  1 1
  2 2 3
  1 1
  1 4
  1 2
| 2
|
h3. Explicaţie
...
Şoferul $1$ ştie să folosească maşina $1$ şi echipamentele radio $1$ şi $2$.
Soferul $2$ ştie să folosească maşinile $1$ şi $2$ şi echipamentele radio $3$ şi $4$.
Itistul $1$ ştie să folosească echimapentul radio $1$ şi computerul $1$.
Itistul $2$ ştie să folosească echimapentele radio $2$ şi $3$ şi computerul $1$.
Itistul $3$ ştie să folosească echimapentul radio $4$ şi computerul $2$.
O posibilitate de a forma echipajele este (şofer, itist, maşină, radio, computer): ( $1$, $1$, $1$, $1$, $1$ ) ( $2$, $3$, $2$, $4$, $2$ )
 
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="politia") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.