Diferente pentru problema/playwithstrings intre reviziile #1 si #5

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="playwithstrings") ==
Poveste şi cerinţă...
Aceasta este o problema usoara.
 
Lui Gigel îi place foarte mult să se joace cu şirurile de caractere formate numai din literele mici ale alfabetului englez. Pentru că iubeşte jocul cu şirurile de caractere el vă va da două tipuri de task-uri. Pentru task-ul de tipul 1, Gigel vă întreabă dacă se pot rearanja caracterele din şir astfel încât să poată forma un şir palindrom. Pentru task-ul de tipul 2, Gigel vă întreabă, dacă având două şiruri s şi t, se pat înlocui caracterele din s astfel încât să se obţină şirul t.
 
h2. Cerinţă
 
Gigel vă dă acum N task-uri, unele din primul joc, altele din cel de-al doilea joc şi vă întreabă dacă se pot obţine şirurile dorite folosind regulile prezentate.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $playwithstrings.in$ ...
Pe prima linie a fişierului playwithstrings.in se va afla un număr N, reprezentând numărul de task-uri pe care Gigel vi le dă. Pe urmatoarele 2N se vor găsi task-uri grupate astfel: linia 2*i reprezinta tipul task-ului i, pe linia 2*i+1, daca task-ul este tipul 1 se va afla un singur sir, iar daca task-ul este de tipul 2 se vor afla 2 siruri separate printr-un singur spatiu.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $playwithstrings.out$ ...
In fisierul playwithstrings.out va avea N linii cu raspunsul pentru fiecare task. Daca task-ul se poate indeplini atunci veti scrie in fisier sirul 'True' (fara ghilimele), iar daca nu se poate indeplinii veti scrie in fisier sirul 'False' (fara ghilimele)
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* 1 ≤ N ≤ 500
* lungimea oricarui sir nu va fi mai mare de 1000 de caractere
* Pentru task-ul de tipul 2: Toate aparitiile unui caracter trebuie inlocuite cu un alt caracter pastrandu-se ordinea caracterelor. Doua caractere nu pot inlocui acelasi caracter.
h2. Exemplu
table(example). |_. playwithstrings.in |_. playwithstrings.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 4
1
aaabbbb
2
paper title
1
haskell
2
prolog scheme
| True
True
False
False
|
h3. Explicaţie
...
Pentru primul task, se pot reranjare literele astfel incat se poate obtine sirul abbabba, sir ce este palindrom.
Pentru al doilea task, se fac urmatoarele inlocuiri: p -> e, a -> i, e -> l, r -> e
Pentru al treilea task, nu exista nicio rearanjare a literelor astfel incat sa se obtina un sir palindrom.
Pentru al patrulea task, nu exista o inlocuire valida a literelor. Daca se fac inlocuirile: p->s, r->c, o->h, l->e, o->m, g->e, nu este corect pentru ca litera "o" din primul cuvant este inlocuita o data cu h, si o data cu m, iar litera "e" din al doilea cuvant este inlocuitor pentru l si pentru g, inlocuiri ce sunt nepermise.
== include(page="template/taskfooter" task_id="playwithstrings") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.