Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2011-02-25 19:18:39.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:pixels.in, pixels.outSursăRMMS 2011 - Ziua 2
AutorCatalin-Stefan TiseanuAdăugată deandrei.12Andrei Parvu andrei.12
Timp execuţie pe test0.375 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Pixels

Vi se dă o matrice de N * N pixeli. Datoria voastră este să coloraţi fiecare pixel în alb sau negru astfel încât plăcerea vizuala să fie cât mai mare. Pentru a face asta trebuie să 3 reguli. În primul rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Aij pe care o provoacă dacă este colorat în alb. În al doilea rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Bij pe care o provoacă dacă este colorat în negru. În al treilea rând, ştiţi pentru fiecare pereche de pixeli adiacenţi (adică au o muchie în comun) care este costul plăcerii Cijk care trebuie plătit dacă sunt coloraţi diferit.
Costul plăcerii este dat pentru fiecare pixel şi pentru fiecare 4 direcţii. Cu alte cuvinte, pentru un anumit pixel la coordonate (i, j), Cij0 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i - 1, j) sunt coloraţi diferit, Cij1 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i, j + 1) sunt coloraţi diferit, Cij2 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i + 1, j) sunt coloraţi diferit, şi Cij3 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i, j - ) sunt coloraţi diferit.

Date de intrare

Fişierul de intrare pixels.in ...

Date de ieşire

În fişierul de ieşire pixels.out ...

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...

Exemplu

pixels.inpixels.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?