Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | piese2.in, piese2.out | Sursă | Algoritmiada 2009, Runda 1 |
Autor | Andrei Grigorean | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.425 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Piese2
Miruna si Aglaia au primit de Mos Nicolae din partea parintilor un joc cu piese colorate. Acesta consta din K piese rosii, K piese albastre si o tabla de joc de dimensiune 1 x N. Regulile jocului sunt urmatoarele:
- La inceput se pozitioneaza piesele pe tabla astfel incat sa nu existe 2 piese pe aceeasi coloana, iar oricare 2 piese consecutive sa fie colorate distinct. Prima piesa trebuie sa fie rosie.
- Cele doua fetite vor efectua mutari alternativ, pana cand una dintre ele nu va mai putea efectua nicio mutare, moment in care ea va pierde jocul.
- Miruna poate muta doar piese rosii, iar Aglaia doar piese albastre.
- O mutare consta din alegerea unei piese si deplasarea ei o coloana spre dreapta sau spre stanga daca nu se paraseste tabla si daca respectiva locatie nu este ocupata de alta piesa.
- Miruna este cea care efectueaza prima mutare.
Fetitele sunt foarte inteligente, asa ca ele vor juca intotdeauna optim. Pentru o configuratie initiala a pieselor, va trebui sa aflati cine va castiga jocul.
Date de intrare
Fişierul de intrare piese2.in contine pe prima linie 3 numere naturale T, N si K, reprezentand numarul de teste ce vor urma, dimensiunea tablei de joc, respectiv numarul de piese de o anumita culoare. Urmatoarele T linii vor contine cate 2 * K numere naturale. Acestea vor fi distincte si se vor da in ordine crescatoare. Ele vor reprezenta pozitiile initiale ale pieselor.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire piese2.out veti afisa T linii, pe linia i aflandu-se numele fetitei castigatoare pentru jocul cu numarul i.
Restricţii
- 1 ≤ T ≤ 10
- 2 ≤ N ≤ 109
- 1 ≤ K ≤ 105
- 2*K ≤ N
- Pentru 20% din teste N ≤ 10
Exemplu
piese2.in | piese2.out |
---|---|
2 4 1 1 3 1 4 | Miruna Aglaia |
Explicaţie
Avem o tabla de lungime 4, si cate o piese din fiecare culoare. In primul joc Miruna muta pe 2, Aglaia muta pe 4, Miruna pe 3 si castiga. In al doilea joc Miruna muta pe 2, Aglaia pe 3, Miruna pe 1, Aglaia pe 2 si castiga.