Diferente pentru problema/petrick intre reviziile #8 si #9

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Exemplu
table(example). |_. petrick.in |_. petrick.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 4
  rege alb 1 1
  rook alb 7 6
  regina albă 4 5
  regele negru 8 8
| Şah-mat!
 
|
h3. Explicaţie
== include(page="template/taskfooter" task_id="petrick") ==
\ Begin {problemă} {Petrick}
{\ textsl {input standard}} {\ textele {output standard}}
{1 secunda}
{256 MB}
 
În mod formal, vi se dă o masă de şah \ textbf {fără pioni), cu piese de $ N $ ($ N \ leq 16 $) pe ea şi vi se cere să vedem dacă albul poate negru negru prin mutarea unei bucăţi implică mutarea a două bucăţi). Reţineţi că starea mesei de şah poate fi atinsă într-un joc ipotetic de şah, în conformitate cu regulile bine cunoscute ale şahului.
\ textit {O scurtă descriere a subsetului de şah care este relevant urmează, cu caractere cursive. Şahul este un joc jucat pe o masă pătrată de $ 8 ori 8 $, cu diferite piese. Piesele sunt fie împăraţi, regine, episcopi, cavaleri, fie călugări. Fiecare piesă poate fi negru sau alb, iar fiecare piesă se află pe o singură celulă. Nicio bucată nu împarte o celulă. Fiecare piesă poate, în funcţie de tipul său, să se deplaseze la alte celule; în special:} \\
\Fisier de iesire
Rezultatul trebuie să conţină un şir care descrie dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau nu. Acest şir va fi \ texttt {Checkmate!} Dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau \ texttt {Bad Luck!} Altfel.
\Exemplu
 
\ Begin {example}
\ Exmpfile {example.in
4
rege alb 1 1
rook alb 7 6
regina albă 4 5
regele negru 8 8
} {Example.out
Şah-mat!
}%
\ End {exemplu}
 
\ End {problemă}

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.