h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $N$, numărul de piese. Următoarele $N$ linii vor conţine fiecare câte un şir de caractere din setul {*_king_*, *_rook_*, *_queen_*, *_bishop_*, *_knight_*}, un şir de caractere din setul {*_negru_*, *_alb_*} şi două numere întregi din multimea {$1$, $2$, $3$, $4$, $5$, $6$, $7$, $8$}, care indică poziţia piesei pe tablă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $N$, numărul de piese. Următoarele $N$ linii vor conţine fiecare câte un şir de caractere din setul {*_king_*, *_rook_*, *_queen_*, *_bishop_*, *_knight_*}, un şir de caractere din setul {*_black_*, *_white_*} şi două numere întregi din multimea {$1$, $2$, $3$, $4$, $5$, $6$, $7$, $8$}, care indică poziţia piesei pe tablă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
h2. Date de ieşire