Diferente pentru problema/petrick intre reviziile #20 si #19

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $N$, numărul de piese. Următoarele $N$ linii vor conţine fiecare câte un şir de caractere din setul {*_king_*, *_rook_*, *_queen_*, *_bishop_*, *_knight_*}, un şir de caractere din setul {*_negru_*, *_alb_*} şi două numere întregi din multimea {$1$, $2$, $3$, $4$, $5$, $6$, $7$, $8$}, care indică poziţia piesei pe tablă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $N$, numărul de piese. Următoarele $N$ linii vor conţine fiecare câte un şir din setul {*_king_*, *_rook_*, *_queen_*, *_bishop_*, *_knight_*}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
h2. Date de ieşire
Fişierul de ieşire $petrick.out$ trebuie să conţină un şir care descrie dacă vei câştiga în următoarea mişcare sau nu. Acest şir va fi *Checkmate!* dacă vei câştiga în următoarea mişcare sau *Bad Luck!* altfel.
Fişierul de ieşire $petrick.out$ trebuie să conţină un şir care descrie dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau nu. Acest şir va fi \ texttt {Checkmate!} Dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau \ texttt {Bad Luck!} Altfel.
h2. Restricţii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.