Diferente pentru problema/petrick intre reviziile #18 si #19

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

_Există cel mult două ture, nebuni şi cai de fiecare culoare._
_Dacă există doi nebuni de aceeaşi culoare, atunci se garantează ca suma paritatilor pozitiilor celulelor pe care acestia sunt situati este diferita._
_O piesă nu se poate muta într-o celulă care conţine o piesa de aceeaşi culoare. Dacă o piesă se mişcă într-o celulă unde se afla o piesa de culoarea opusă, atunci piesa care se afla pe celula iniţiala este scoasă din joc._
_Spunem că o culoare este în sah (*check*) dacă şi numai dacă o piesa de culoarea opusă s-ar putea muta în celula care conţine regele acelei culori. Nu este permis ca o culoare să facă o mişcare care să o facă să fie verifica._
_Spunem că o culoare este în *check-mate* dacă şi numai dacă este sub control şi nu poate face mişcări legale._
_Spunem că o culoare este în *check* (adica sah) dacă şi numai dacă o piesa de culoarea opusă s-ar putea muta în celula care conţine regele acelei culori. Nu este permis ca o piesa sa faca o mutare invalida._
_Spunem că o culoare este în *check-mate* (sah-mat) dacă şi numai dacă este in *check* (sah) şi nu poate face mişcări valide._
Acum, este necesar să vedem dacă albul poate face o mişcare legală care pune negrul în *check-mate*.
Acum, este necesar să descoperi dacă albul poate face o mişcare valida care pune negrul în *check-mate*.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $ N $, numărul de bucăţi. Următorul va urma liniile $ N $ care vor conţine fiecare câte un şir din setul {text {{{king, rook, queen, episcop, knight \}}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $N$, numărul de piese. Următoarele $N$ linii vor conţine fiecare câte un şir din setul {*_king_*, *_rook_*, *_queen_*, *_bishop_*, *_knight_*}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
h2. Date de ieşire

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.