_Există cel mult două ture, nebuni şi cai de fiecare culoare._
_Dacă există doi nebuni de aceeaşi culoare, atunci se garantează ca suma paritatilor pozitiilor celulelor pe care acestia sunt situati este diferita._
_O piesă nu se poate muta într-o celulă care conţine o piesa de aceeaşi culoare. Dacă o piesă se mişcă într-o celulă unde se afla o piesa de culoarea opusă, atunci piesa care se afla pe celula iniţiala este scoasă din joc._
_Spunem că o culoare este în sah (*check*) dacă şi numai dacă o piesa de culoarea opusă s-ar putea muta în celula care conţine regele acelei culori. Nu este permis ca o culoare să facă o mişcare care să o facă să fie verificată._
_Spunem că o culoare este în *check-mate* dacă şi numai dacă este sub control şi nu poate face mişcări legale._
_Spunem că o culoare este în *check* (adica sah) dacă şi numai dacă o piesa de culoarea opusă s-ar putea muta în celula care conţine regele acelei culori. Nu este permis ca o piesa sa faca o mutare invalida._
_Spunem că o culoare este în *check-mate* (sah-mat) dacă şi numai dacă este in *check* (sah) şi nu poate face mişcări valide._
Acum, este necesar să vedem dacă albul poate face o mişcare legală care pune negrul în *check-mate*.
Acum, este necesar să descoperi dacă albul poate face o mişcare valida care pune negrul în *check-mate*.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $ N $, numărul de bucăţi. Următorul va urma liniile $ N $ care vor conţine fiecare câte un şir din setul {text {{{king, rook, queen, episcop, knight \}}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $N$, numărul de piese. Următoarele $N$ linii vor conţine fiecare câte un şir din setul {*_king_*, *_rook_*, *_queen_*, *_bishop_*, *_knight_*}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
h2. Date de ieşire