Fişierul intrare/ieşire:party.in, party.outSursăpreONI 2004
AutorCosmin Silvestru NegruseriAdăugată de
Timp execuţie pe test0.55 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Party

George vrea sa isi organizeze majoratul, si vrea ca petrecerea sa fie de neuitat, mancarea, bautura, locatia si sonorizarea sunt deja asigurate, si mai ramane problema chemarii prietenilor. El si cu prietenul lui cel mai bun Lucian au preferinte diferite si pentru a nu se certa au pus la punct o lista de cerinte care vor trebui sa fie indeplinite toate astfel incat cheful sa se desfasoare in cele mai bune conditii! Pentru usurinta, prietenii lui George vor fi indentificati prin numere intregi de la 1 la N si cerintele vor fi de tipurile 0, 1, 2 sau 3.
O cerinta de genul x y 0 are semnificatia ca x sau y trebuie sa participe la petrecere ; x y 1 are semnificatia ca daca x participa nu exista nici o restrictie pentru y, dar daca x nu participa atunci nici y nu participa ; x y 2 are semnificatia simetrica cu cerinta 1 ; iar cerinta x y 3 are semnificatia ca cel putin unul dintre x si y nu participa la petrecere. Scrieti un program care sa-i ajute pe cei doi sa determine care persoane vor fi invitate la petrecere ; se garanteaza ca va fi posibila intotdeauna organizarea unei petreceri !

Date de intrare

Pe prima linie se vor afisa numerele N si M care reprezinta numarul de prieteni si numarul de cerinte de indeplinit. Pe urmatoarele M linii vor fi cerinte de forma x y z unde 1<=x,y<=N iar 0<=z<=3.

Date de iesire

Pe prima linie va fi un numar Nr ce reprezinta numarul de invitati la petrecere, iar pe urmatoarele Nr linii cate un invitat pe linie.

Restrictii

  • 1 ≤ N ≤ 100
  • 1 ≤ M ≤ 1.000

Exemple

party.inparty.out
4 4 
1 4 3 
2 3 3
1 2 1
2 4 1
2
1
3
3 7 
3 2 1 
3 1 1 
2 1 1 
2 3 1
3 1 1
3 2 1
2 3 2
3
1
2
3
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content