Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2006-11-11 11:23:58.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:parcare.in, parcare.outSursăAutumn Warmup 2006
AutorVlad SavelucAdăugată de
Timp execuţie pe test0.175 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Parcare

Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata.
Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii.

Parcare

Pentru a face rost de bani, Cezar s-a angajat, pe perioada verii ca administrator al unei parcari. Parcarea este un patrat format din blocuri de beton, de asemenea patrate, cu latura de un metru. Parcarea are o singura iesire pe latura dinspre nord, in rest este inconjurata de ziduri pe care masinile nu le pot depasi. Masinile din parcare sunt dreptunghiuri cu latimea de 1 m si lungimea mai mare sau egala cu 2 m. Ele sunt orientate nord-sud sau est-vest. Atunci cand s-a angajat, Cezar nu credea ca aceasta slujba ii va crea probleme, dar astazi este intr-o situatie delicata : un client i-a cerut sa-i scoata masina din parcare. Cezar are cheile de la toate masinile, dar nu este un sofer foarte bun : el nu poate lua viraje, poate merge doar inainte si in marsarier. A incercat timp de o ora sa scoata masina din parcare, dar nu a reusit si s-a gandit sa apeleze la ajutorul vostru. El a facut o harta a parcarii : a reprezentat cu `.' portiunile de asfalt, cu `#' zidurile parcarii si cu litere mari consecutive
ale alfabetului latin masinile. Masina care trebuie scoasa din parcare a reprezentat-o cu `A'.

Cerinta

El va roaga sa-i scrieti un program care sa scoata masina din parcare in mai putin de 100 miscari. El considera o miscare mutarea unei masini, intr-o anumita directie, cu un numar intreg de metri.

Date de Intrare

Pe prima linie a fisierului parcare.in se afla un numar intreg (N) reprezentand dimensiunea hartii. Pe urmatoarele N linii se afla cate N caractere reprezentand codificarea hartii.

Date de Iesire

Pe prima linie a fisierului parcare.out se va afla numarul de miscari (M) prin care a fost rezolvata problema. Pe urmatoarele M linii se vor afla 3 caractere ce reprezinta o mutare. Primul reprezinta litera asociata masinii ce va fi mutata, al doilea directia in care va fi mutata (N- nord, S-sud, E-est, V-vest), iar al treilea numarul de blocuri cu care va fi mutata. In locul miscarii prin care masina `A' paraseste parcarea se va afisa `Exit'.

Restrictii si precizari

- 7 <= N <= 9

- Sunt maxim 10 masini in parcare.

- Pe a doua linie a fisierului de intrare se va gasi un caracter `.' (iesirea)

- Daca o masina are o anumita litera a alfabetului atunci exista exact o masina atribuita fiecarei litere mai mici decat litera respectiva.

- Nu exista doua masini cu aceeasi litera.

- Este imposibil ca alta masina sa poata parasi parcarea inaintea masinii `A'

- Se garanteaza existenta unei solutii.

- Orice solutie cu mai putin 100 miscari va primi punctajul maxim.

Exemple

parcare.inparcare.outparcare.inparcare.out
8388
###.####CS1###.####BN1
#..BBBC#BE1#HHH.G.#CV1
#..A..C#Exit#....GF#DV1
#..A..C##.EEE.F#FS2
#.....C##..A..F#GS3
#.....C##B.A...#EE2
#......##BCCCDD#HE3
################Exit
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?