Diferente pentru problema/pang intre reviziile #8 si #9

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Da, ai auzit bine, e un graf! Si nu orice tip de graf, ci unul **orientat aciclic**. Mephisto, plictisit si crezand ca nu are ceva mai bun de facut, ajunge la acest graf de pe planeta X si vede langa el si un **sir de indici distincti**. Imediat ii vine urmatoarea intrebare: "Daca as putea **permuta** cumva acest sir pot creea un **drum simplu** de la primul indice la ultimul?". Dupa ce hoinareste craterele de prin vecinatate, observa ca planeta aceasta este plina de grafuri si siruri de indici.
Nu sta prea mult pe ganduri si-si da seama ca spatiul de $posibilitati$ este imens chiar si pentru un semi-zeu. De aceea iti cere ajutorul!
Nu sta prea mult pe ganduri si-si da seama ca spatiul de posibilitati este imens chiar si pentru un semi-zeu. De aceea iti cere ajutorul!
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare _pang.in_ va contine pe prima linie 1 numar T reprezentand numarul de teste la care trebuie sa raspunzi. Dupa vor urma T teste astfel: Pe prima linia se va afla N, M si K reprezentand numarul de noduri din graf, numarul de muchii din graf si numar de indici din sir. Pe urmatoarele M linii se afla 2 numere A si B reprezentand faptul ca exista o muchie orientata de la A spre B. Pe ultima linie se va afla un sir de K numere, reprezentand indicii nodurilor din graf.
Fisierul de intrare _pang.in_ va contine pe prima linie $1$ numar $T$ reprezentand numarul de teste la care trebuie sa raspunzi. Dupa vor urma $T$ teste astfel: Pe prima linia se va afla $N$, $M$ si $K$ reprezentand numarul de noduri din graf, numarul de muchii din graf si numar de indici din sir. Pe urmatoarele $M$ linii se afla $2$ numere $A$ si $B$ reprezentand faptul ca exista o muchie orientata de la $A$ spre $B$. Pe ultima linie se va afla un sir de $K$ numere, reprezentand indicii nodurilor din graf.
h2. Date de ieşire

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.