Diferente pentru problema/numere3 intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="numere3") ==
Poveste si cerinta...
Ionel are o slabiciune pentru jocurile de perspicacitate. El incearca sa rezolve un astfel de joc in care are o matrice de dimensiune $M x N$ ale carei elemente sunt numere intregi. O mutare consta in scaderea dintr-un element a numarului de vecini ai pozitiei elementului respectiv si cresterea cu unu a valorilor elementelor vecine. Vecinii pentru o anumita pozitie sunt elementele de pe orizontala si verticala, deci o pozitie poate avea $2$, $3$ sau $4$ vecini. Anumite pozitii cunoscute din matrice sunt sensibile la scadere, adica nu se pot efectua mutari in pozitiile respective. Numarul acestor pozitii este egal cu $K$. Scopul lui Ionel este ca, pornind de la matricea initiala, sa obtina o matrice in care toate elementele sa aiba aceiasi paritate, efectuand un numar minim de mutari.
h2. Date de intrare
...
Pe prima linie a fisierul de intrare $numere3.in$ se afla trei numere, $M$, $N$ si $K$ cu specificatiile din enunt. Pe urmatoarele $M$ linii se afla cate $N$ numere intregi, reprezentand matricea initiala. Pe urmatoarele $K$ linii se afla cate doua numere intregi separate printr-un spatiu, reprezentand coordonatele pozitiilor sensibile la scadere (primul numar reprezinta linia, al doilea coloana).
h2. Date de iesire
...
In fisierul de iesire $numere3.out$ se va afisa pe prima linie numarul minim de mutari $MIN$ care rezolva jocul. Pe urmatoarele $MIN$ linii se vor afisa mutarile, cate o mutare pe linie (doua numere intregi reprezentand linia si coloana mutarii). In cazul in care nu exista solutie, se va afisa $-1$.
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $2 ≤ M, N ≤ 12$
* $0 ≤ K ≤ M*N$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.