Fişierul intrare/ieşire:noxornolife.in, noxornolife.outSursăAGM 2019, runda finala, ziua 1
AutorAlexa Tudose, Tamio-Vesa NakajimaAdăugată dextreme77Patrick Sava xtreme77
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie256000 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Noxornolife

Dupa ce au terminat de mancat tortul, Mountainman si Middle Islander s-au plictisit si au decis sa joace un joc nou, inspirati fiind de prietenul lor, Xorrin Olimpicul. De data asta, jocul e caracterizat de trei numere naturale X, A si B. Middle Islander muta primul. Randurile alterneaza, iar jucatorul care nu mai poate face o mutare pierde. In timpul unei mutari, jucatorul la mutare selecteaza un numar natural Y astfel incat AYB si XY < X, unde ⊕ reprezinta operatia binara xor. Valoarea lui X este apoi inlocuita de XY. Fiind date valorile X, A si B, spune cine castiga, presupunand ca ambii jucatori joaca optim.

Date de intrare

Fişierul de intrare noxornolife.in contine pe primul rand un numar natural T, reprezentand numarul de teste. Fiecare test va contine exact un rand pe care se vor gasi valorile lui X, A si B.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire noxornolife.out se afiseaza raspunsurile pentru fiecare test in ordine. Pentru fiecare test, afiseaza fie Island (daca Middle Islander castiga, presupunand ca amandoi joaca optim), sau Mountain (daca Mountainman castiga, presupunand ca amandoi joaca optim).

Restricţii

  • T100.000
  • 0X1018
  • 1A, B1018
  • AB

Exemplu

noxornolife.innoxornolife.out
5
1 1 1
6 1 5
7590 1 82335
10050 26357 229376
499543360 32 1243696352
Island
Mountain
Island
Mountain
Island
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?