Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2006-11-11 11:23:35.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:munte.in, munte.outSursăinfo-arena 1.0
AutorDan PopoviciAdăugată de
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Munte

Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata.
Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii.

Link: [1]File-List
Link: [2]Edit-Time-Data

Munte

Gheorghe vrea sa cucereasca un munte. El are anumite informatii despre munte. Stie cat de inalt este muntele si care e distanta pana la celaltalta parte a muntelui. El mai are si o lista cu puncte speciale prin care trebuie sa treaca, despre acest puncte stie inaltimea lor si ordinea in care apar, nu stie distanta dintre aceste puncte. Muntele este format din 3 tipuri de teren.

S Tipul 1: teren crescator, unde muntele creste un metru pe verticala pentru fiecare metru pe orizontala.

S Tipul 2: teren drept. Pe acesta portiune terenul nici nu urca nici nu coboara.

S Tipul 3: teren descrescator , unde muntele scade un metru pe verticala pentru fiecare metru pe orizontala.

Cerinta
Gheorghe avand toate aceste informati, N (inaltimea maxima a munteleui, presupunand ca muntele incepe la nivelul 0 si se termina la nivelul 0), D - distanta pe orizontala a muntelui si inaltimea la fiecare punct special, vrea sa stie cate posibilitati are de a parcurge muntele.

Date de Intrare
Pe prima linie din fisierul munte.in se va afla numarul N - inaltimea maxima a muntelui, D - distanta pe orizontala a muntelui si K - numarul de puncte speciale.
Pe urmatoarele K linii sunt scrise inaltimile punctelor speciale

Date de Iesire

Pe prima linie a fisierului munte.out se va gasi P - numarul de posibilitati de a traversa muntele.

Observatii

S Gheoghe incepe la nivelul 0 si trebuie sa termine la nivelul 0

S Doar incepul si sfasitul au nivelul 0!

Restrictii

S 1 <= N <= 50

S 1 <= D <= 100

S 0 <= K <= 50

S 0 <= P <= 2^63-1

Exemple

munte.in munte.out Explicatie
2 5 0 3 Cele 3 posibilatati diferite sunt :

nu este o parcurgere valida pentru ca inaltimea muntelui nu este 2, ci 1

munte.in munte.out Explicatie
2 5 2 1 Singura parcurgere posibila este cea de sus
2
2

munte.in munte.out
3 8 4 7
2
2
3
1

References

Visible links
1. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/munte/enunt.files/filelist.xml
2. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/munte/enunt.files/editdata.mso

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?