Fişierul intrare/ieşire:munte.in, munte.outSursăinfo-arena 1.0
AutorDan PopoviciAdăugată de
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Munte

Gheorghe vrea sa cucereasca un munte. El are anumite informatii despre munte. Stie cat de inalt este muntele si care e distanta pana la celaltalta parte a muntelui. El mai are si o lista cu puncte speciale prin care trebuie sa treaca, despre acest puncte stie inaltimea lor si ordinea in care apar, nu stie distanta dintre aceste puncte. Muntele este format din 3 tipuri de teren.

  • Tipul 1: teren crescator, unde muntele creste un metru pe verticala pentru fiecare metru pe orizontala.
  • Tipul 2: teren drept. Pe acesta portiune terenul nici nu urca nici nu coboara.
  • Tipul 3: teren descrescator , unde muntele scade un metru pe verticala pentru fiecare metru pe orizontala.

Cerinta

Gheorghe avand toate aceste informatii, N (inaltimea maxima a muntelui, presupunand ca muntele incepe la nivelul 0 si se termina la nivelul 0), D - distanta pe orizontala a muntelui si inaltimea la fiecare punct special, vrea sa stie cate posibilitati are de a parcurge muntele.

Date de Intrare

Pe prima linie din fisierul munte.in se va afla numarul N - inaltimea maxima a muntelui, D - distanta pe orizontala a muntelui si K - numarul de puncte speciale.
Pe urmatoarele K linii sunt scrise inaltimile punctelor speciale

Date de Iesire

Pe prima linie a fisierului munte.out se va gasi P - numarul de posibilitati de a traversa muntele.

Observatii

  • Gheoghe incepe la nivelul 0 si trebuie sa termine la nivelul 0
  • Doar incepul si sfasitul au nivelul 0!

Restrictii

  • 1 ≤ N ≤ 50
  • 1 ≤ D ≤ 100
  • 0 ≤ K ≤ 50
  • 0 ≤ P ≤ 263-1

Exemple

munte.inmunte.out
2 5 0
3

Explicatii

Cele 3 posibilitati diferite sunt:


nu este o parcurgere valida pentru ca inaltimea muntelui nu este 2, ci 1

munte.inmunte.out
2 5 2
2
2
1

Explicatii

Singura parcurgere posibila este cea de sus

munte.inmunte.out
3 8 4
2
2
3
1
7
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content