Diferente pentru problema/mobs intre reviziile #2 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="mobs") ==
Poveste şi cerinţă...
In aceasta problema avem doi eroi si $N$ monstri care trebuie infranti. Eroii sunt invincibili, iar monstrii nu ataca, deci victoria este literalmente doar o chestiune de timp. Fiecare monstru are un numar de health points, egal cu $health[i]$. Fiecare dintre cei doi eroi loveste in cate un monstru la fiecare secunda. Un monstru se considera infrant in prima secunda in care HP-ul sau devine mai mic sau egal cu $0$. Primul erou are damage egal cu $A$, iar al doilea are damage egal cu $B$. Daca eroii aleg sa loveasca acelasi monstru in aceeasi secunda, damage-ul dat *nu* este $A + B$, ci infinit. Cu alte cuvinte, orice monstru care este atacat de ambii eroi simultan poate fi infrant intr-o secunda.
 
Care este numarul minim de secunde necesar pentru ca eroii sa infranga toti cei $N$ monstri?
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $mobs.in$ ...
Fişierul de intrare $mobs.in$ va contine pe prima sa linie numarul $T$, reprezentand numarul de teste. Structura unui test este urmatoarea: Pe prima linie se afla numerele $N A B$, reprezentand numarul de monstri, damage-ul dat de primul erou, respectiv damage-ul dat de al doilea erou. Urmeaza $N$ numere pe aceeasi linie, al $i$-lea dintre acestea reprezentand valoarea $health[i]$.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $mobs.out$ ...
În fişierul de ieşire $mobs.out$ se vor afla $T$ valori, a $i$-a dintre acestea reprezentand raspunsul pentru testul $i$.
h2. Restricţii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.