Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_eval.cpp
Diferente pentru problema/minesweeper intre reviziile #1 si #2
Diferente intre titluri:
minesweeper
Minesweeper
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="minesweeper") ==
Povesteşi cerinţă...
Cezarel are o tabla $N*M$ de minesweeper in care initial toate casutele sunt goale. Din cate stiti de la Bunicel-el o casuta de minesweeper este initial goala. Daca este apasata o data se transforma in stegulet, daca este apasata a doua oara se transforma in semnul intrebarii, iar la a treia apasare este revine la forma de casuta goala. Dusmanel, Voronel si GM-el au inceput sa apese pe casutele tablei. Dusmanel apasa pe casutele goale, Voronel apasa pe casutele cu steagulet iar GM-el apasa pe casutele cu semnul intrebarii. Patrascusel si-a pus urmatoarea intrebare: "Care este numarul mediu de apasari ce trebuie facute pentru ca toate casutele sa ajunga in forma de steag?". Deoarece nu a reusit sa afle raspunsul s-a dus la Danicel sa ii ceara ajutorul iar Danicel a raspuns: "Raspunsul este .......!!!!". Dar de ce sa va strice Danicel raspunsul? Raspundeti voi la aceasta intrebare si veti primi 100 de puncte.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $minesweeper.in$ ...
Fişierul de intrare $minesweeper.in$ va contine 2 numere $N,M$ cu semnificatia din enunt.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $minesweeper.out$ ...
În fişierul de ieşire $minesweeper.out$ va fi scris un singur numar reprezentand numarul mediu de apasari ce trebuie facute pentru ca toate casutele sa se transforme in forma de steag.
h2. Restricţii