Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | meci.in, meci.out | Sursă | IIOT 2019-20 Runda 3 |
Autor | Alexandru Petrescu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.7 sec | Limită de memorie | 524288 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Meci
Se dau M meciuri care nu se termina la egalitate. Castigatorul primeste un punct. Determinati o modalitate de a impartii victoriile in meciuri astfel incat sa obtineti punctajul maxim cat mai mic. In caz de egalitate dupa solutii, gasiti o varianta in care punctajul minim este cat mai mare. In caz din nou de egalitate, afisati orice solutie.
Date de intrare
Fişierul de intrare meci.in contine numerele N de jucatri si M de meciuri pe prima linie, iar pe urmatoarele M linii cate 2 numere, reprezentand indicii a doi jucatori care au meci. Daca o pereche apare de mai multe ori in fisier, inseamna ca cei 2 joaca mai multe meciuri.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire meci.out se afla punctajul maxim minim despartit printr-un spatiu de punctajul minim maxim pe prima linie, iar pe urmatoarele M linii castigatorul meciului de pe linia corespunzatoare fisierului de intrare.
Restricţii
- N ≤ 100
- M ≤ 500
- Pentru 40 de puncte, N, M ≤ 10
Exemplu
meci.in | meci.out |
---|---|
5 5 1 2 1 3 1 4 2 3 4 5 | 1 1 1 3 4 2 5 |
Explicaţie
Primul meci e castigat de primul jucator, al doilea de al treilea, al treilea de al patrulea, al patrulea de al doilea, al cincilea de al cincilea - in asa fel incat sa se obtina punctaj maxim minim egal cu 1, si punctaj minim maxim egal tot cu 1.