Diferente pentru problema/maxd intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="maxd") ==
Poveste si cerinta...
Fiind elev in clasa a IX-a, George, isi propune sa studieze capitolul divizibilitate cât mai bine. Ajungând la numarul de divizori asociat unui numar natural, constata ca sunt numere intr-un interval dat, cu acelasi numar de divizori.
De exemplu, in intervalul [1, 10], 6, 8 si 10 au acelasi numar de divizori, egal cu 4. De asemenea, 4 si 9 au acelasi numar de divizori, egal cu 3 etc.
 
h2. Cerinta
 
Scrieti un program care pentru un interval dat determina care este cel mai mic numar din interval ce are numar maxim de divizori. Daca sunt mai multe numere cu aceasta proprietate se cere sa se numere câte sunt.
 
h2. Date de intrare
...
Fisierul de intrare maxd.in contine pe prima linie doua numere $a$ si $b$ separate prin spatiu ( $a$ ≤ $b$) reprezentând extremitatile intervalului.
 
h2. Date de iesire
...
Fisierul de iesire maxd.out va contine pe prima linie trei numere separate prin câte un spatiu
$min$ $nrdiv$ $contor$
cu semnificatia:
	min 		= cea mai mica valoare din interval care are numar maxim de divizori
	nrdiv		= numarul de divizori ai lui min
	contor	= câte numere din intervalul citit mai au acelasi numar de divizori egal cu nrdiv
 
 
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ $a$ ≤ $b$ ≤ 1000000000$
* 0 ≤ $b$- $a$ ≤ 10000$
 
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.