Diferente pentru problema/marvel intre reviziile #19 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="marvel") ==
Toata lumea stie ca Marvel este cel mai mare univers de super-eroi. In timp ce facea niste kebab, Deadpool a inceput sa se joace un nou joc pe telefon. Jocul are $N$ misiuni numerotate de la $1$ la $N$ si incepe de la misiunea $1$. De fiecare data cand termini o misiune, este posibil sa deblochezi alte misiuni sau sa te opresti. Putem reprezenta jocul drept un graf *aciclic* cu $N$ noduri, muchia de la $a$ la $b$ reprezentand faptul ca misiunea $b$ este deblocata in momentul in care misiunea $a$ este terminata. Un story-line este o insiruire de misiuni în care fiecare misiune, înafară de ultima, este urmată de o misiune nou-eliberată (altfel spus, un lant in graf care porneste din nodul $1$). La finalul fiecarei misuni, jucatorul trebuie sa se bata cu un inamic. Pentru fiecare misiune se cunoaste indicele acestui inamic (un numar natural de la $1$ la $K$).
 
Deadpool are o lista cu $P$ prieteni, toţi fiind inamici de-ai săi (asta-i viaţa, ce să faci). El doreste sa parcurga un story-line astfel incat acea lista de prieteni sa apara ca subsir in secventa inamicilor cu care se confrunta. Voi trebuie sa spuneti pentru cate din cele $N$ misiuni exista un astfel de story-line care se termina cu misiunea respectivă.
 
Lista *poate sa contina acelasi prieten de mai multe ori* (Deadpool se distreaza cateodata prea bine cu prietenii lui).
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $marvel.in$ va contine pe prima linie $4$ numere $N$, $M$, $K$, si $P$ reprezentand numarul de noduri, numarul de muchii, numarul de inamici si numarul de prieteni din lista lui Deadpool. Următoarea linie va conţine $N$ numere, reprezentând indicii inamicilor din fiecare nod. A treia linie va conţine $P$ numere, reprezentând indicii prietenilor doriţi de Deadpool în lupta sa, în ordinea în care aceştia trebuie întâlniţi. Pe următoarele $M$ linii se afla cate $2$ numere naturale $a$ si $b$ reprezentand faptul ca misiunea $b$ este deblocata in momentul in care misiunea $a$ este terminata.
Fişierul de intrare $marvel.in$ ...
h2. Date de ieşire
Fişierul de ieşire $marvel.out$ va contine un singur numar natural reprezentand numarul de noduri din cele $N$ pentru care exista un story-line cu proprietatea ceruta. Pe cea de a doua linie se vor afla indicii nodurilor respective, în ordine crescătoare.
În fişierul de ieşire $marvel.out$ ...
h2. Restricţii
* $1 ≤ N ≤ 100.000$
* $1 ≤ M ≤ 300.000$
* $1 ≤ P ≤ N$
* $1 ≤ K ≤ N$
* O misiune se consideră eliberată dacă s-a efectuat cel puţin una din misiunile care o pot elibera.
* Un subşir $B$ al unui şir $A$ se obţine ştergând anumite elemente din $A$, posibil niciunul sau posibil toate. Elementele neşterse rămân în aceeaşi ordine.
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. marvel.in |_. marvel.out |
| 6 7 3 2
2 1 3 2 2 1
3 2
1 2
1 3
2 4
3 6
6 4
3 4
3 5
| 2
4 5
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
Pentru misiunea $4$ există lanţul de misiuni $1 -> 3 -> 6 -> 4$, care are inamicii asociaţi $2 3 1 2$. Şirul $3 2$ apare ca subşir al acestuia.
h3. Explicaţie
 
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="marvel") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.