Pagini recente » Istoria paginii utilizator/biancatatar | Atasamentele paginii Xcmmdc | Atasamentele paginii | Diferente pentru problema/dmg intre reviziile 7 si 3 | Diferente pentru problema/markon intre reviziile 7 si 6
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="markon") ==
Albăstrel a găsit o hartă pe care sunt reprezentate $N$ oraşe legate între ele prin $M$ tuneluri bidirecţionale. Fiecare oraş are asociat un număr natural cu o semnificaţie necunoscută lui Albăstrel. Ingenios din fire, acesta a folosit harta pentru a realiza un nou joc pe calculator. Jocul constă în marcarea oraşelor după o anumită regulă: un oraş $A$ poate fi marcat numai dacă cel puţin unul dintre oraşele sale vecine $B$, marcat deja, are una dintre proprietăţile:
$1.$ Valoarea asociată lui $B$ este egală cu zero;
$2.$ Valoarea asociată lui $B$ este strict mai mare decât numărul oraşelor nemarcate vecine cu $B$.
Două oraşe sunt considerate vecine dacă există un tunel între ele. Calculatorul alege oraşul de start $X$ iar jucătorul trebuie să înceapă marcarea cu acest oraş. Pentru a câştiga, el trebuie să marcheze un număr maxim de oraşe de pe hartă, respectând regula jocului.
$1.$ Valoarea asociată lui B este egală cu zero;
$2.$ Valoarea asociată lui B este strict mai mare decât numărul oraşelor nemarcate vecine cu B.
Două oraşe sunt considerate vecine dacă există un tunel între ele. Calculatorul alege oraşul de start X iar jucătorul trebuie să înceapă marcarea cu acest oraş. Pentru a câştiga, el trebuie să marcheze un număr maxim de oraşe de pe hartă, respectând regula jocului.
h2. Cerinţă
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.