Diferente pentru problema/markon intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="markon") ==
Albăstrel a găsit o hartă pe care sunt reprezentate **N** oraşe legate între ele prin **M** tuneluri bidirecţionale. Fiecare oraş are asociat un număr natural cu o semnificaţie necunoscută lui Albăstrel. Ingenios din fire, acesta a folosit harta pentru a realiza un nou joc pe calculator. Jocul constă în marcarea oraşelor după o anumită regulă: un oraş **A** poate fi marcat numai dacă cel puţin unul dintre oraşele sale vecine **B**, marcat deja, are una dintre proprietăţile:
# Valoarea asociată lui B este egală cu zero;
# Valoarea asociată lui B este strict mai mare decât numărul oraşelor nemarcate vecine cu B.
1. Valoarea asociată lui B este egală cu zero;
2. Valoarea asociată lui B este strict mai mare decât numărul oraşelor nemarcate vecine cu B.
Două oraşe sunt considerate vecine dacă există un tunel între ele. Calculatorul alege oraşul de start  X iar  jucătorul trebuie să înceapă  marcarea cu acest oraş. Pentru a câştiga,  el trebuie să marcheze un număr maxim de oraşe de pe hartă, respectând regula jocului.
h2. Cerinţă

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.