Pagini recente » Atasamentele paginii Grupuri | Diferente pentru problema/easyvect intre reviziile 11 si 12 | Autentificare | Diferente pentru problema/k1 intre reviziile 5 si 6 | Diferente pentru problema/markon intre reviziile 3 si 4
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="markon") ==
Albăstrel a găsit o hartă pe care sunt reprezentate **N** oraşe legate între ele prin **M** tuneluri bidirecţionale. Fiecare oraş are asociat un număr natural cu o semnificaţie necunoscută lui Albăstrel. Ingenios din fire, acesta a folosit harta pentru a realiza un nou joc pe calculator. Jocul constă în marcarea oraşelor după o anumită regulă: un oraş **A** poate fi marcat numai dacă cel puţin unul dintre oraşele sale vecine **B**, marcat deja, are una dintre proprietăţile:
# Valoarea asociată lui B este egală cu zero;
# Valoarea asociată lui B este strict mai mare decât numărul oraşelor nemarcate vecine cu B.
1. Valoarea asociată lui B este egală cu zero;
2. Valoarea asociată lui B este strict mai mare decât numărul oraşelor nemarcate vecine cu B.
Două oraşe sunt considerate vecine dacă există un tunel între ele. Calculatorul alege oraşul de start X iar jucătorul trebuie să înceapă marcarea cu acest oraş. Pentru a câştiga, el trebuie să marcheze un număr maxim de oraşe de pe hartă, respectând regula jocului.
h2. Cerinţă
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.