Diferente pentru problema/lotacm intre reviziile #2 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Cei $N$ studenţi care fac parte din lotul ACM trebuie împărţiţi în exact $K$ echipe, astfel încât fiecare echipă să conţină cel puţin un student. Pentru că antrenorul lotului se grăbeşte să formeze echipele, începe prin a aranja toţi studenţii în cerc şi decide că fiecare echipă trebuie formată din studenţi aflaţi pe cerc în poziţii consecutive (pe cerc, după studentul cu numărul $N$ urmează studentul cu numărul $1$).
Antrenorul lotului cunoaşte valoarea individuală a fiecărui student, printr-un vector $V$, unde $V[i]$ este valoarea individuală a studentului cu numărul $i$ ($1 ≤ `i` ≤ N$). Valoarea unei echipe este dată de rezultatul operaţiei $OR$ pe biţi între valorile individuale ale membrilor (operatorul $|$ în C, Java sau Python). Valoarea întregului lot este dată de rezultatul operaţiei $AND$ pe biţi între valorile echipelor (operatorul $&$ în C, Java sau Python).
Antrenorul lotului cunoaşte valoarea individuală a fiecărui student, printr-un vector $V$, unde $V[i]$ este valoarea individuală a studentului cu numărul $i$ ( $1 ≤ i ≤ N$ ). Valoarea unei echipe este dată de rezultatul operaţiei $OR$ pe biţi între valorile individuale ale membrilor (operatorul $|$ în C, Java sau Python). Valoarea întregului lot este dată de rezultatul operaţiei $AND$ pe biţi între valorile echipelor (operatorul $&$ în C, Java sau Python).
Scrieţi un program care calculează cea mai mare valoare a lotului care se poate obţine.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.