Diferente pentru problema/jpg intre reviziile #23 si #29

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

!problema/jpg?f1.jpg!
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze oricare din segmentele marcate cu **verde**. Nu poate colora, insa, niciun segment marcat cu **albastru** pentru ca zona **a** este un patrat de latura $2 u$, iar zona **b** (care este patrat de 1x1) are deja colorata o latura (cea cu rosu). De asemenea, nici cel marcat cu **mov** nu poate fi colorat deoarece, patratul **c** (singurul de care apartine segmentul) are, la randul lui, o latura colorata anterior.
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze oricare din segmentele marcate cu **verde**. Nu poate colora, insa, niciun segment marcat cu **albastru** pentru ca zona **a** este un patrat de latura $2 u$ (doua unitati), iar zona **b** (care este patrat de 1x1) are deja colorata o latura (cea cu rosu). De asemenea, nici cel marcat cu **mov** nu poate fi colorat deoarece, patratul **c** (singurul de care apartine segmentul) are, la randul lui, o latura colorata anterior.
Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.
h2. Cerinta
h2. Date de iesire
In fisierul de iesire $jpg.out$ se va scrie, pe prima linie, $1$ daca Dubluveu are strategie de castig, sau 2, altfel. Daca Presedintele castiga, pe a doua liniie se vor scrie toate posibilitatiile acestuia de a face prima mutare pentru a-l infrange pe Primul Ministru.
In fisierul de iesire $jpg.out$ se va scrie, pe prima linie, $1$ daca Dubluveu are strategie de castig, sau 2, altfel. Daca Dubluveu castiga, pe a doua liniie se vor scrie toate posibilitatiile acestuia de a face prima mutare pentru a-l infrange pe Primul Ministru. Mai exact, vor fi afisati in ordine crescatoare indicii segmentelor cu proprietatea ca daca segmentul respectiv este primul pe care Dubluveu il coloreaza, atunci Dubluveu va castiga jocul.
h2. Restrictii
* $1 ≤ N ≤ 50$
* fiecare segment are lungimea $1$ si este paralel cu $OX$ sau cu $OY$
* coordonatele sunt numere naturale cuprinse in intervalul $[0,50]$
* Toate segmentele din fisierul de intrare sunt distincte
* pentru $30%$ din teste $N ≤ 13$
* pentru $60%$ din teste $N ≤ 23$
== include(page="template/taskfooter" task_id="jpg") ==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
2751