Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test3.in

Diferente pentru problema/jpg intre reviziile #14 si #13

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="jpg") ==
Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, $N$ segmente de lungime $1 u$, paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate ({$fig. 1$}).
Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, $N$ segmente de lungime $1$, paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate ({$fig. 1$}).
!problema/jpg?f1.jpg!
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze oricare din segmentele marcate cu **verde**. Nu poate colora, insa, niciun segment marcat cu **albastru** pentru ca zona **a** este un patrat de latura $2 u$, zona **b** este o linie franta deschisa, iar **c** (care este patrat de 1x1) are deja colorata o latura. De asemenea, nici cel marcat cu **mov** nu poate fi colorat deoarece, patratul **d** (singurul de care apartine segmentul) are, la randul lui, o latura colorata anterior.
Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.
 
Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze segmentele marcate cu _verde_. Nu poate colora, insa, segmentele marcate cu _albastru_ pentru ca zonele _a_ si _b_ nu reprezinta patrate de dimnesiune 1x1 si, in plus, in patratul _c_ a fost colorata, anterior, o latura. De asemenea, nici segmentul marcat cu _mov_ nu poate fi colorata deoarece, patratul _d_ are, la randul lui, colorata o latura.
h2. Cerinta

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.