Diferente pentru problema/jpg intre reviziile #13 si #14

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="jpg") ==
Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, $N$ segmente de lungime $1$, paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate ({$fig. 1$}).
Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, $N$ segmente de lungime $1 u$, paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate ({$fig. 1$}).
!problema/jpg?f1.jpg!
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.
 
Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze segmentele marcate cu _verde_. Nu poate colora, insa, segmentele marcate cu _albastru_ pentru ca zonele _a_ si _b_ nu reprezinta patrate de dimnesiune 1x1 si, in plus, in patratul _c_ a fost colorata, anterior, o latura. De asemenea, nici segmentul marcat cu _mov_ nu poate fi colorata deoarece, patratul _d_ are, la randul lui, colorata o latura.
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze oricare din segmentele marcate cu **verde**. Nu poate colora, insa, niciun segment marcat cu **albastru** pentru ca zona **a** este un patrat de latura $2 u$, zona **b** este o linie franta deschisa, iar **c** (care este patrat de 1x1) are deja colorata o latura. De asemenea, nici cel marcat cu **mov** nu poate fi colorat deoarece, patratul **d** (singurul de care apartine segmentul) are, la randul lui, o latura colorata anterior.
Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.
h2. Cerinta

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.