Diferente pentru problema/jpg intre reviziile #12 si #13

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="jpg") ==
Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar pentru ca ii place foarte mult sa se joace si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, $N$ segmente de lungime $1$, paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate ({$fig. 1$}).
Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, $N$ segmente de lungime $1$, paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate ({$fig. 1$}).
!problema/jpg?f1.jpg!
Dupa ce au stabilit tabla de joc, in modul descris mai sus, pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Pierde cel ce nu mai poate efectua vreo colorare.
Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este +latura a unui patrat de 1x1 care nu are colorata nicio alta latura+. Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.
Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze segmentele _1_, _2_, _3_, si respectiv, _4_. Nu poate colora, insa, segmentele _5_ si _6_ pentru ca zonele _a_ si _b_ nu reprezinta patrate de dimnesiune 1x1 si, in plus, in patratul _c_ a fost colorata, anterior, o latura. De asemenea, nici segmentul _7_ nu poate fi colorata deoarece, patratul _d_ are, la randul lui, colorata o latura.
Spre exemplu ({$fig. 2$}), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze segmentele marcate cu _verde_. Nu poate colora, insa, segmentele marcate cu _albastru_ pentru ca zonele _a_ si _b_ nu reprezinta patrate de dimnesiune 1x1 si, in plus, in patratul _c_ a fost colorata, anterior, o latura. De asemenea, nici segmentul marcat cu _mov_ nu poate fi colorata deoarece, patratul _d_ are, la randul lui, colorata o latura.
h2. Cerinta

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.