Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | joculet.in, joculet.out | Sursă | FMI No Stress 2010 |
Autor | Flaviu Pepelea | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 5120 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Joculet
Fiind plictisiti, Tom si Jerry decid sa joace un joc impreuna. Jocul consta intr-o tabla de dimensiune 1xC, tabla ce contine in fiecare celula un numar intreg. O mutare consta in extragerea unei celule aflate la unul dintre cele doua capete sau a uneia din fiecare capat. Castigatorul jocului este cel care la sfarsit detine numerele cu suma mai mare. Stiind ca intotdeauna Tom incepe primul, sa se stabileasca care dintre cei doi jucatori castiga, stiind ca amandoi joaca optim.
Date de intrare
Fişierul de intrare joculet.in contine pe prima linie numarul T, reprezentand numarul de teste. Datele de intrare pentru fiecare test vor fi date pe cate doua linii, si anume linia 2*i si 2*i+1. Mai precis, pe linia 2*i se va afla numarul C, iar pe linia 2*i+1 se vor afla cele C numere ce descriu tabla de joc.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire joculet.out se va afisa pe randul i, numele lui Tom, daca acesta are strategie sigura de castig, sau al lui Jerry, in caz contrar.
Restricţii
- 1 ≤ T ≤ 10
- 1 ≤ C ≤ 1500
- Toate numerele din fisierul de intrare sunt in intervalul [-2000000000, 2000000000]
Exemplu
joculet.in | joculet.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...