Fişierul intrare/ieşire: | joculet.in, joculet.out | Sursă | FMI No Stress 2010 |
Autor | Flaviu Pepelea | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 5120 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Joculet
Fiind plictisiti, Tom si Jerry decid sa joace un joc impreuna. Acesta se joaca pe o tabla de dimensiune 1xC, tabla ce contine in fiecare celula un numar intreg. O mutare consta in extragerea unei celule aflate la unul dintre cele doua capete sau a doua celule, cate una din fiecare capat. La sfarsit, punctajul obtinut de catre fiecare jucator reprezinta suma numerelor extrase de catre acesta. Sa se determine diferenta maxima dintre punctajul primului si celui de-al doilea jucator, diferenta care poate fi obtinuata in cel mai rau caz, indiferent de cum joaca cel de-al doilea jucator.
Date de intrare
Fişierul de intrare joculet.in va contine pe prima linie numarul de celule C. Pe urmatoarea linie se vor afla cele C numere ce descriu tabla de joc.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire joculet.out se va afisa un singur numar, reprezentand diferenta maxima.
Restricţii
- 1 ≤ C ≤ 2 000
- Toate numerele din fisierul de intrare se vor incadra pe 32 de biti cu semn.
Exemplu
joculet.in | joculet.out |
---|---|
6 1 -5 9 8 12 -5 | 24 |