Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2007-11-08 20:45:03.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:jocul.in, jocul.outSursăGrigore Moisil By Net 2006
AutorClara IonescuAdăugată de
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Jocul

Gigel a primit in cadou o cutie de betisoare. Betisoarele au diferite lungimi, nu neaparat distincte. Gigel vrea sa imparta betisoarele in doua grupuri, astfel incat betisoarele dintr-un grup, puse unele in continuarea celorlalte sa formeze o "linie" a carei lungime sa fie cat mai apropiata de "linia" formata din betisoarele din celalalt grup. Lungimea liniei de betisoare este egala cu suma lungimilor betisoarelor care formeaza linia.

Cerinta

Sa se stabileasca lungimea celor doua linii formate din betisoarele asezate in doua grupuri, astfel incat diferenta dintre lungimea "liniei" formate din betisoarele din primul grup si lungimea "liniei" formate din betisoarele din al doilea grup sa fie cat mai mica.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului jocul.in se afla numarul natural n, reprezentand numarul total al betisoarelor. Pe urmatoarele n linii se afla cate un numar natural, care reprezinta lungimile betisoarelor primite de Gigel.

Date de iesire

Pe prima linie a fisierului de iesire jocul.out se vor scrie doua numere naturale, corespunzatoare lungimii primei, respectiv celei de a doua "linii" de betisoare dupa repartizarea lor in cele doua grupuri.

Restrictii si precizari

  • 5 ≤ n ≤ 1000
  • 1 ≤ lungimei ≤ 100 (i = 1, 2, ..., n, lungimile sunt date in mm)
  • Daca cele doua numere difera, ele se vor scrie in fisier in ordine crescatoare.

Exemplu

jocul.injocul.out
7
28
7
11
8
9
7
27
48 49
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content