Diferente pentru problema/joc6 intre reviziile #2 si #22

Diferente intre titluri:

joc6
Joc6

Diferente intre continut:

* initial, ambii jucatori primesc acelasi numar de carti, intr-o anumita ordine; numarul maxim de carti primite de un jucator este $1000$;
* printr-o mutare se intelege punerea unei carti pe masa de catre unul dintre jucatori;
* jucatorii pun alternativ, pe masa, cate o carte dintre cartile primite, in ordinea in care le-au primit;
* in momentul in care unjucator pune pe masa o carte avand aceeasi valoare cu a uneia deja existente pe masa, acest jucator va lua toate cartile , aflate pe masa intre aceste doua carti, inclusiv ele, in ordinea inversa fata de cumau fost puse pe masa de joc, cartile astfel luate de pe masa sunt puse in tencul de carti ale respectivului jucator, dupa ultima lui carte;
* castiga jucatorul care ramane fara nici o carte in mana, chiar daca numarul de mutari efectuate
* in momentul in care un jucator pune pe masa o carte avand aceeasi valoare cu a uneia deja existente pe masa, acest jucator va lua toate cartile aflate pe masa intre aceste doua carti, inclusiv ele, in ordinea inversa fata de cum au fost puse pe masa de joc, cartile astfel luate de pe masa sunt puse in teancul de carti ale respectivului jucator, dupa ultima lui carte;
* castiga jucatorul care ramane fara nici o carte in mana, chiar daca numarul de mutari efectuate pana atunci este mai mic decat numarul total de mutari; jocul se incheie indecis daca dupa numarul de mutari stabilit ambii jucatori mai au carti in mana.
 
h2. Cerinta
 
Scrieti un program care sa determine situatia partidei dupa n mutari. Prin situatia partidei intelegem:
 
* identificarea castigatorului $A$ sau $B$;
* identificarea cartilor pe care le are cel care a pierdut partida, sau in caz indecis a cartilor celor doi jucatori la sfarsitul celor $n$ mutari, precum si identificarea cartilor de pe masa, daca acestea exista.
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare $joc6.in$ ...
Fisierul de intrare $joc6.in$ are urmatorul format:
 
* pe prima linie o valoare $n$ reprezentand numarul de mutari;
* pe a doua sunt date separate prin spatiu cartile jucatorului $A$. Sirul cartilor acestuia se termina cu valoarea $0$ care nu face parte dintre cartile lui;
* pe linia a treia a fisierului de intrare sunt scrise dupa acelasi format cartile jucatorului $B$.
h2. Date de iesire
In fisierul de iesire $joc6.out$ ...
Fisierul de iesire $joc6.out$ va contine trei linii conform urmatoarelor cazuri posibile:
 
table. |_. Castiga jucatorul A |_. Castiga jucatorul B |_. Partida indecisa |
| A
  cartile lui B
  cartile de pe masa
| cartile lui A
  B
  cartile de pe masa
| cartile lui A
  cartile lui B
  cartile de pe masa
|
 
Daca pe masa nu sunt carti se va afisa valoarea $0$ pe linia a treia.
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N ≤ 250$
* $1 ≤ valoarea unei carti ≤ 9$
* Pentru datele de test exista intotdeauna solutie.
h2. Exemplu
table(example). |_. joc6.in |_. joc6.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|4
1 4 2 3 0
2 1 3 4 0
|2 3
3 4 1 4 2 1
0
|
h3. Explicatie
...
mutarea lui $A$: $1$
  Masa de joc 1( Cartea pusa de $A$ ); $A: 4 2 3$; $B:2 1 3 4$
mutarea lui $B$: $2$
  Masa de joc $1 2$ ( $B$ a pus cartea $2$ ); $A: 4 2 3$; $B: 1 3 4$
mutarea lui $A$: $4$
  Masa de joc $1 2 4$ ( $A$ a pus cartea $4$ ); $A: 2 3$; $B:1 3 4$
mutarea lui $B$: $1$
  Masa de joc *1* $2 4$ *1* ( $B$ a pus cartea $1$ ); $A: 2 3$; $B: 3 4$
Partida se termina indecis ( s-au realizat $4$ mutari ) $B$ va lua cartile $1 2 4 1$ si va avea $3 4 1 4 2 1$
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc6") ==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
2820