Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | joc4.in, joc4.out | Sursă | Algoritmus, runda 6 |
Autor | Ciprian Cana | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 5120 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Joc4
Doua persoane participa la un joc. Pe tabla de joc este reprezentat un graf conex, neorientat, cu N varfuri. Fiecare jucator are asociat un anumit varf. La fiecare runda unul dintre jucatori trebuie sa gaseasca un drum de la nodul sau la nodul adversarului. In momentul in care un jucator gaseste un astfel de drum este randul adversarului sa mute. Nodurile prin care s-a trecut nu mai pot fi folosite in constructia unui alt drum (cu exceptia nodurilor asociate jucatorilor). O runda este completa daca jucatorul reuseste sa determine un drum de la nodul sau la nodul adversarului. Orice runda incompleta determina incheierea jocului. Dat fiind graful pe care se desfasoara jocul, sa se determine numarul maxim de runde complete care se pot incheia.
Date de intrare
Pe prima linie a fisierului de intrare joc4.in se afla patru valori intregi N, M, A si B. N reprezinta numarul de noduri ale grafului, M numarul de muchii iar A si B varfurile asociate celor doi jucatori. Pe urmatoarele M linii se afla cate doua valori x si y, indicand ca in graf exista muchie intre varfurile x si y.
Date de iesire
In fisierul de iesire joc4.out se va afisa numarul de runde complete ce se pot desfasura.
Restrictii
- 1 ≤ N ≤ 250
- 1 ≤ M ≤ 5 000
Exemplu
joc4.in | joc4.out |
---|---|
9 13 1 9 1 2 1 3 1 4 2 5 2 6 3 4 3 6 4 7 5 8 6 8 6 9 7 9 8 9 | 3 |