== include(page="template/taskheader" task_id="joc2") ==
==Include(page="template/taskheader" task_id="joc2")==
Poveste ...
==Include(page="template/raw")==
h2. Cerinta
Doi participanti mananca alternant din niste tablete de ciocolata dupa urmatoarele reguli:
...
# taie o tableta in doua, taietura trebuie sa fie paralela cu una din laturile tabletei si trebuie sa nu taie patratelele de ciocolata
# poate sa rupa si sa manance orice linie sau coloana de patratele care nu se afla pe marginea tabletei
# poate sa rupa si sa manance toate patratelele de pe marginea tabletei, cu conditia ca tableta ramasa sa aiba cel putin dimensiunea {$1 x 1$}
h2. Restrictii
Nici una dintre aceste trei mutari nu poate fi efectuata asupra unei tablete de dimensiune {$1 x 1$}.
Pierde jucatorul care nu mai poate efectua nici o mutare.
...
Date de intare
h2. Date de intrare
In fisierul de intrare $joc2.in$ se va afla numarul $N$ de tablete, iar pe urmatoarele $N$ linii se afla perechi de numere intregi care reprezinta dimensiunile tabletelor.
...
h2. Date de Iesire
h2. Date de iesire
Fisierul de iesire $joc2.out$ va contine un singur numar intreg, care reprezinta numarul de moduri in care poate face prima mutare astfel incat sa existe o strategie ca sa poata castiga partida.
...
h2. Restrictii si precizari
* $1 ≤ N ≤ 100$
* dimensiunile tabletelor sunt cuprinse intre $1$ si $100$
* primul jucator muta intotdeauna primul
* se presupune ca ambii participanti joaca optim
* mutare este identificata prin tableta asupra careia se efectueaza, prin tip, si prin linia/coloana pe care o afecteaza.
h2. Exemplu
| joc2.in | joc2.out |
| linia1
linia2
linia3
| linia1
linia2
|
table(example). |_. joc2.in |_. joc2.out |
| 2
1 2
2 2 | 0 |
h3. Explicatie
La prima mutare, primul jucator poate sa rupa fie prima tableta in doua, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si una de $4$ patratele.
La a doua mutare, al doilea jucator poate rupe in doua (fie orizontal fie vertical) tableta de $4$ patratele, obtinandu-se $2$ tablete de $2$ patratele.
La a treia mutare, primul jucator poate sa rupa in doua una dintre cele $2$ tablete de $2$ patratele, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si una de $2$ patratele.
La a patra mutare, al doilea jucator poate rupe in doua singura tableta de $2$ patratele care a mai ramas, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel.
Primul jucator nu mai poate efectua nici o mutare.
O alta varianta de joc ar putea fi:
La prima mutare, primul jucator poate rupe in doua (orizontal sau vertical) tableta de $4$ patratele, obtinandu-se astfel trei tablete de $2$ patratele.
La a doua mutare, al doile jucator poate sa rupa in doua una dintre cele $3$ tablete de $2$ patratele, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si $2$ de $2$ patratele.
La a treia mutare, primul jucator poate sa rupa in doua una dintre cele $2$ tablete de $2$ patratele, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si una de $2$ patratele.
La a patra mutare, al doilea jucator poate rupe in doua singura tableta de $2$ patratele care a mai ramas, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel.
Primul jucator nu mai poate efectua nici o mutare.
In concluzie indiferent ce muta primul jucator la prima mutare, acesta va pierde partida de fiecare data.
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc2") ==
==Include(page="template/taskfooter" task_id="joc2")==