Pagini recente » Atasamentele paginii Profil Smaranda | Istoria paginii algoritmiada-2014/runda-finala | Diferente pentru problema/maestru intre reviziile 2 si 3 | Istoria paginii problema/xerox | Diferente pentru problema/joc19 intre reviziile 9 si 5
Diferente pentru
problema/joc19 intre reviziile
#9 si
#5
Diferente intre titluri:
Diferente intre continut:
Costel are o mare pasiune pentru rezolvarea cubului Rubik, atât de mare încât a început sa faca cercetari si calcule diverse pornind de la acest joc. Ultima lui idee, inspirata de cubul Rubik, foloseste un cub de latura 2 unitati, compus din 8 cuburi cu latura de o unitate (cub unitate), având fetele exterioare colorate. Fiecare cub unitate are 3 fete exterioare si fiecare dintre acestea este colorata cu una dintre cele 10 culori disponibile, codificate prin cifrele de la 0 la 9.
!problema/joc19?1.jpg!
!problema/joc19?2.jpg!
Identificarea cuburilor unitate se face conform specificatiilor din Figura 1. Cubul care nu este vizibil în Figura 1 are coordonatele (1, 1, 2). Cubul lui Costel permite efectuarea urmatoarelor tipuri de mutari, asemanatoare cu cele din cubul Rubik:
M1: Paralelipipedul 1 contine cuburile unitate de coordonate: (1, 1, 1); (1, 2, 1); (2, 1, 1); (2, 2, 1). Acesta este un disc asezat orizontal si poate fi rotit cu 90 de grade catre dreapta, în sensul acelor de ceasornic.
h2. Restrictii
* Se garanteaza ca pentru toate datele de test exista solutie, aceasta având cel mult 11 mutari.
* Orice solutie cu numar minim de mutari care conduce la obtinerea configuratiei finale va obtine punctajul maxim.
- Se garanteaza ca pentru toate datele de test exista solutie, aceasta având cel mult 11 mutari.
- Orice solutie cu numar minim de mutari care conduce la obtinerea configuratiei finale va obtine punctajul maxim.
h2. Exemplu
!problema/joc19?7.jpg!
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc19") ==
== include(page="template/taskfooter" task_id="stiva3") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.