Diferente pentru problema/joc19 intre reviziile #2 si #9

Diferente intre titluri:

joc19
Joc19

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="stiva3") ==
== include(page="template/taskheader" task_id="joc19") ==
Costel are o mare pasiune pentru rezolvarea cubului Rubik, atât de mare încât a început sa faca cercetari si calcule diverse pornind de la acest joc. Ultima lui idee, inspirata de cubul Rubik, foloseste un cub de latura 2 unitati, compus din 8 cuburi cu latura de o unitate (cub unitate), având fetele exterioare colorate. Fiecare cub unitate are 3 fete exterioare si fiecare dintre acestea este colorata cu una dintre cele 10 culori disponibile, codificate prin cifrele de la 0 la 9.
!problema/joc19?1.jpg!
!problema/joc19?2.jpg!
Identificarea cuburilor unitate se face conform specificatiilor din Figura 1. Cubul care nu este vizibil în Figura 1 are coordonatele (1, 1, 2). Cubul lui Costel permite efectuarea urmatoarelor tipuri de mutari, asemanatoare cu cele din cubul Rubik:
M1: Paralelipipedul 1 contine cuburile unitate de coordonate: (1, 1, 1); (1, 2, 1); (2, 1, 1); (2, 2, 1). Acesta este un disc asezat orizontal si poate fi rotit cu 90 de grade catre dreapta, în sensul acelor de ceasornic.
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare joc21.in contine 12 linii corespunzatoare configuratiei initiale, câte doua linii pentru fiecare dintre cele sase fete; pe fiecare linie sunt memorate câte doua cifre, separate prin exact un spatiu (pe primele doua linii se afla elementele fetei 1, pe urmatoarele doua linii se afla elementele fetei 2, … , pe liniile 11 si 12 se afla elementele fetei 6).
Fisierul de intrare joc19.in contine 12 linii corespunzatoare configuratiei initiale, câte doua linii pentru fiecare dintre cele sase fete; pe fiecare linie sunt memorate câte doua cifre, separate prin exact un spatiu (pe primele doua linii se afla elementele fetei 1, pe urmatoarele doua linii se afla elementele fetei 2, … , pe liniile 11 si 12 se afla elementele fetei 6).
Pe urmatoarele 12 linii se afla elementele configuratiei finale, câte doua linii pentru fiecare dintre cele sase fete; pe fiecare lnie sunt memorate câte doua cifre, separate prin exact un spatiu.
h2. Date de iesire
Fisierul de iesire joc21.out va contine pe prima linie, un numar natural MIN, reprezentând numarul minim de mutari determinat. Pe urmatoarele MIN linii succesiunea de mutari care transforma configuratia initiala în cea finala, pe fiecare linie fiind scris un numar natural cuprins între 1 si 4 ce reprezinta numarul asociat unei mutari.
Fisierul de iesire joc19.out va contine pe prima linie, un numar natural MIN, reprezentând numarul minim de mutari determinat. Pe urmatoarele MIN linii succesiunea de mutari care transforma configuratia initiala în cea finala, pe fiecare linie fiind scris un numar natural cuprins între 1 si 4 ce reprezinta numarul asociat unei mutari.
h2. Restrictii
- Se garanteaza ca pentru toate datele de test exista solutie, aceasta având cel mult 11 mutari.
- Orice solutie cu numar minim de mutari care conduce la obtinerea configuratiei finale va obtine punctajul maxim.
* Se garanteaza ca pentru toate datele de test exista solutie, aceasta având cel mult 11 mutari.
* Orice solutie cu numar minim de mutari care conduce la obtinerea configuratiei finale va obtine punctajul maxim.
h2. Exemplu
1 2
| 1
3
0
|
h3. Explicatie
!problema/joc19?7.jpg!
== include(page="template/taskfooter" task_id="stiva3") ==
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc19") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.