Fişierul intrare/ieşire: | joc17.in, joc17.out | Sursă | ONIS 2014, Runda 4 |
Autor | Vlad Duta | Adăugată de | Duta Vlad •Vman |
Timp execuţie pe test | 0.5 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Joc17
Avem un caroiaj cu N linii si M coloane si doi jucatori care muta alternativ. O mutare consta in colorarea unei casute din caroiaj in rosu sau albastru, in functie de jucatorul care efectueaza mutarea. La prima mutare un jucator poate colora orice casuta care nu a fost colorata. In continuare, jucatorii au voie sa coloreze doar casute care se invecineaza (au o latura comuna) cu o casuta colorata anterior in aceeasi culoare. Jucatorul care nu mai poate efectua nicio mutare pierde jocul. Determinati castigatorul avand in vedere ca ambii jucatori joaca optim.
Date de intrare
Fişierul de intrare joc17.in contine pe prima linie un numar natural T reprezentand numarul de teste. Pe fiecare din urmatoarele linii va fi descris cate un test printr-o pereche de doua numere naturale N si M, numarul de linii, respectiv coloane ale caroiajului pe care se desfasoara jocul.
Date de ieşire
Pentru fiecare test din fisierul de intrare, se va afisa in fişierul de ieşire joc17.out cate o linie de forma "Case <t>: <rezultat>" (fara ghilimele) unde <t> este numarul testului (incepand cu 1), iar <rezultat> va fi inlocuit de cuvantul "First" daca primul jucator castiga, respectiv "Second" daca cel de-al doilea castiga.
Restricţii
- 1 ≤ T ≤ 100
- 1 ≤ N, M ≤ 1000
Exemplu
joc17.in | joc17.out |
---|---|
2 1 1 2 2 | Case 1: First Case 2: Second |