Fişierul intrare/ieşire:joc17.in, joc17.outSursăONIS 2014, Runda 4
AutorVlad DutaAdăugată deVmanDuta Vlad Vman
Timp execuţie pe test1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Joc17

Avem un caroiaj cu N linii si M coloane si doi jucatori care muta alternativ. O mutare consta in colorarea unei casute din caroiaj in rosu sau albastru, in functie de jucatorul care efectueaza mutarea. La prima mutare un jucator poate colora orice casuta care nu a fost colorata. In continuare, jucatorii au voie sa coloreze doar casute care se invecineaza (au o latura comuna) cu o casuta colorata anterior in aceeasi culoare. Jucatorul care nu mai poate efectua nicio mutare pierde jocul. Determinati castigatorul avand in vedere ca ambii jucatori joaca optim.

Date de intrare

Fişierul de intrare joc17.in contine pe prima linie un numar natural T reprezentand numarul de teste. Pe fiecare din urmatoarele linii va fi descris cate un test printr-o pereche de doua numere naturale N si M, numarul de linii, respectiv coloane ale caroiajului pe care se desfasoara jocul.

Date de ieşire

Pentru fiecare test din fisierul de intrare, se va afisa in fişierul de ieşire joc17.out cate o linie de forma "Case <t>: <rezultat>" (fara ghilimele) unde <t> este numarul testului (incepand cu 1), iar <rezultat> va fi inlocuit de cuvantul "First" daca primul jucator castiga, respectiv "Second" daca cel de-al doilea castiga.

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 100
  • 1 ≤ N, M ≤ 1000

Exemplu

joc17.injoc17.out
2
1 1
2 2
Case 1: First
Case 2: Second
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content